Приказ основних података о дисертацији

Impact of marketing communication on the process of business negotiation and creation of additional value

dc.contributor.advisorKostić-Stanković, Milica
dc.contributor.otherMartić, Milan
dc.contributor.otherJaničić, Radmila
dc.contributor.otherIlić, Bojan
dc.contributor.otherBijakšić, Sanja
dc.creatorBrezak, Slobodan
dc.date.accessioned2020-11-02T11:22:00Z
dc.date.available2020-11-02T11:22:00Z
dc.date.issued2019-07-12
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=7696
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:22900/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=515675290
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/17588
dc.description.abstractPregovaranje, kao vrlo složen i dinamičan socijalni proces, zahteva pronalaženje rešenja kojim, sve uključene strane mogu da realizuju svoje ciljeve. Stvaranje usmerenog i razrađenog komunikacionog sistema podrazumeva potrebe za informacijama, njihovu važnost, kanale komunikacije, učestalost komuniciranja i efikasnost. Komunikacione potrebe potvrđuju se potrebama za informacijama, neophodnim za efikasno pregovaranje, osećajem informisanosti u odnosu na događaje koji mogu da utiču na stvaranje dodatih vrednosti. Predmet ovog rada jeste istraživanje i analiza uticaja marketinških komunikacija na proces poslovnog pregovaranja i stvaranje dodatih vrednosti. Istraživački problem doktorske disertacije usmeren je na ispitivanje interaktivnog i međuuticajnog odnosa između instrumenata marketinške komunikacije i faza poslovnog pregovaranja, kao instrumentinstrumenata za kreiranje dodatih vrednosti. Shvatanje poslovnog pregovaranja kao filozofije poslovanja, u čemu posebno značajnu ulogu ima marketinška komunikacija, omogućava preduzeću ostvarivanje mnogobrojnih koristi, odnosno stvaranje elemenata dodatih vrednosti. Upravo se ispitivanjem ciljne javnosti potpomaže merenje efekata miksa marketinških komunikacija, pa tako i njihov uticaj na poslovne pregovore.sr
dc.description.abstractNegotiating as a very complex and dynamic social process points to finding a solution by which all involved parties can achieve their goals. Creating a focused and elaborated communication system implies information needs, their importance, communication channels, frequency of communication, and efficiency. Communication needs are confirmed by the need for information necessary for effective bargaining, a sense of awareness with regard to events that may affect the creation of value added. The subject of this paper is the research and analysis of the influence of marketing communication on the process of business negotiation and creation of value added. The research problem of the doctoral dissertation is focused on questioning the interactive and interpersonal relationship between marketing communication instruments and phases of business bargaining as instruments for creating additional values. Understanding business bargaining as a business philosophy, where marketing communication plays an extremely important role, enables the company to realize a number of benefits or create value added elements. Just by questioning the target audience, it supports the measurement of the impact of marketing communications and therefore the influence of those on business negotiations.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Факултет организационих наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectkomunikacijasr
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectnegotiationen
dc.subjectnegotiation strategiesen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectbusiness negotiationen
dc.subjectadded valueen
dc.subjectpregovaranjesr
dc.subjectstrategije pregovaranjasr
dc.subjectkomunikacioni mikssr
dc.subjectmarketinške komunikacijesr
dc.subjectposlovno pregovaranjesr
dc.subjectdodata vrednostsr
dc.titleUticaj marketinškog komuniciranja na proces poslovnog pregovaranja i stvaranje dodate vrednostisr
dc.title.alternativeImpact of marketing communication on the process of business negotiation and creation of additional valueen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC
dcterms.abstractКостић-Станковић, Милица; Јаничић, Радмила; Илић, Бојан; Мартић, Милан; Бијакшић, Сања; Брезак, Слободан; Утицај маркетиншког комуницирања на процес пословног преговарања и стварање додате вредности; Утицај маркетиншког комуницирања на процес пословног преговарања и стварање додате вредности;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/66490/IzvestajKomisije23384.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/66489/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_17588


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији