Приказ основних података о дисертацији

Komparativna analiza pogodnosti upotrebe tradicionalnih i savremenih nastavnih sredstava u nastavi geografije

dc.contributor.advisorIvkov-Džigurski, Anđelija
dc.contributor.otherRomelić, Jovan
dc.contributor.otherKomlenović, Đurđica
dc.contributor.otherŽivković, Ljiljana
dc.contributor.otherIvkov-Džigurski, Anđelija
dc.creatorОстојић-Ђокић, Биљана
dc.date.accessioned2020-08-06T13:46:33Z
dc.date.available2020-08-06T13:46:33Z
dc.date.issued2011-12-23
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacijadisertacija.pdf?controlNumber=(BISIS)76893&fileName=disertacija.pdf&id=100&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=76893&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije159126157643768.pdf?controlNumber=(BISIS)76893&fileName=159126157643768.pdf&id=15584&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urinull/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije159126157643768.pdf?controlNumber=(BISIS)76893&fileName=159126157643768.pdf&id=15584
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/17316
dc.description.abstractПромјене у образовном систему Републике Српске последњих десетак година довеле су до увођења већег броја иновација у образовни процес. Све веће инсистирање на интеракцијама у учионици приликом реализације наставних садржаја захтијевају од наставника да буде креативнији и што боље осмисли настави час, што се данас постиже и употребом савремених наставних средстава. Када у настави говоримо о савременим наставним средствима првенствено мислимо на увођење рачунара у наставу и бројне могућности које нуди. Увођењем савремених наставних средстава у наставу географије не треба заборавити и избацити из примјене традиционална наставна средства. У школама у Републици Српској нажалост, данас постоје потешкоће у увођењу савремених наставних средстава. Једна од њих је материјалне природе и односи се на набавку оваквих средстава, која захтијевају издвајање доста новчаних средстава. Друга потешкоћа огледа се у обучености наставног особља за коришћење савремених наставних средстава. Данас је мали проценат школа у Републици Српској опремљен довољним бројем савремених наставних средстава, првенствено рачунарима.sr
dc.description.abstractPromjene u obrazovnom sistemu Republike Srpske poslednjih desetak godina dovele su do uvođenja većeg broja inovacija u obrazovni proces. Sve veće insistiranje na interakcijama u učionici prilikom realizacije nastavnih sadržaja zahtijevaju od nastavnika da bude kreativniji i što bolje osmisli nastavi čas, što se danas postiže i upotrebom savremenih nastavnih sredstava. Kada u nastavi govorimo o savremenim nastavnim sredstvima prvenstveno mislimo na uvođenje računara u nastavu i brojne mogućnosti koje nudi. Uvođenjem savremenih nastavnih sredstava u nastavu geografije ne treba zaboraviti i izbaciti iz primjene tradicionalna nastavna sredstva. U školama u Republici Srpskoj nažalost, danas postoje poteškoće u uvođenju savremenih nastavnih sredstava. Jedna od njih je materijalne prirode i odnosi se na nabavku ovakvih sredstava, koja zahtijevaju izdvajanje dosta novčanih sredstava. Druga poteškoća ogleda se u obučenosti nastavnog osoblja za korišćenje savremenih nastavnih sredstava. Danas je mali procenat škola u Republici Srpskoj opremljen dovoljnim brojem savremenih nastavnih sredstava, prvenstveno računarima.sr
dc.description.abstractChanges in the education system of the Srpska past ten years have led to the introduction of a number of innovations in education. The increasing emphasis on interaction in the clasroom during the implemetation of the teaching content requre teaching to be creativ and come up with better teaching moment, wich is now acheived by use of modern teaching aids. Once in class we talk about modern teaching aids we mean the introduction of computers in teaching and numerous opportunities it offers. Introduction of modern teaching aids in the teaching of geography should not be forgotten and out of the application of traditional teaching tools. In schools in the Republic of Srpska unfortunately, today there are difficulties in introducing modern teaching aids. One of them is of a material nature relating to the procurement of such funds, which require separation of a lot of money. Another difficulty lies in training teachers to use modern teaching aids. Today a small percentage of schools in the Republic of Srpska equipped with the teaching materials, primarily computers.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Природно-математички факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectгеографијаsr
dc.subjectgeografijasr
dc.subjectgeographyen
dc.subjectнаставаsr
dc.subjectнаставна средстваsr
dc.subjectnastavasr
dc.subjectnastavna sredstvasr
dc.subjecteducationen
dc.subjectteaching aidsen
dc.titleКомпаративна анализа погодности употребе традиционалних и савремених наставних средстава у настави географијеsr
dc.title.alternativeKomparativna analiza pogodnosti upotrebe tradicionalnih i savremenih nastavnih sredstava u nastavi geografijesr
dc.title.alternativeКоmparativ analisis of use tradicional and modern teaching aids in geography educationen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-SA
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/64441/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/64442/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_17316


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији