National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Новом Саду
  • Природно-математички факултет
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Новом Саду
  • Природно-математички факултет
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Моделирање проблемског учења у настави географије

Modeliranje problemskog učenja u nastavi geografije

Thumbnail
2013
Disertacija.pdf (16.21Mb)
IzvestajKomisije.pdf (424.0Kb)
Author
Херцег-Мандић, Вера
Mentor
Ivkov-Džigurski, Anđelija
Committee members
Lužanin, Zorana
Komlenović, Đurđica
Romelić, Jovan
Ivkov-Džigurski, Anđelija
Metadata
Show full item record
Abstract
У дисертацији посматрамо моделирање проблемског учења у настави географије засновано на групном раду уз могућност коришћења рачунара, интернета и богатијег скупа релевантних података. За поједине наставне јединицедати су модели проблемског учења. Испитивање ефикасности предложених модела обрађено је компаративном анализом резултата педагошког експеримента. На основу резултата финалног теста закључено је да посматрани модели позитивно утичу на побољшање  успеха ученика у настави географије у основним и средњим школама.
U disertaciji posmatramo modeliranje problemskog učenja u nastavi geografije zasnovano na grupnom radu uz mogućnost korišćenja računara, interneta i bogatijeg skupa relevantnih podataka. Za pojedine nastavne jedinicedati su modeli problemskog učenja. Ispitivanje efikasnosti predloženih modela obrađeno je komparativnom analizom rezultata pedagoškog eksperimenta. Na osnovu rezultata finalnog testa zaključeno je da posmatrani modeli pozitivno utiču na poboljšanje  uspeha učenika u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama.
In  the dissertation,  we  look  at  modeling  problem  based  learning in  geography,  based  on group work  with  the  ability  to  use  computers,  the  internet  and  a  richer  set  of  relevant  data.  For  each lesson are given learning models of problem. Effectiveness of the proposed models is discussed comparative  analysis  of  pedagogical  experiment.  Based  on  the  results  of  the  final  test  is concluded  that  models  the  observed  positive  impact  on  improving  student  achievement  in  the teaching of geography in elementary and secondary schools.
Faculty:
Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет
Date:
08-10-2013
Keywords:
проблемска настава / problemska nastava / Problem-based learning / geography / curriculum / benefits / risks / best practices / моделирање / географија / modeliranje / geografija
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_17204
URI
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija141284446086359.pdf?controlNumber=(BISIS)90533&fileName=141284446086359.pdf&id=2830&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=90533&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije158383318719222.pdf?controlNumber=(BISIS)90533&fileName=158383318719222.pdf&id=15061&source=NaRDuS&language=sr
/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije158383318719222.pdf?controlNumber=(BISIS)90533&fileName=158383318719222.pdf&id=15061
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/17204

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS