Search
Now showing items 1-3 of 3
Испитивање задовољства професионалних купаца у циљу унапређења продаје, на примеру Босне и Херцеговине, Републике Србије и Републике Сјеверне Македоније
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 17-12-2019)
Polazeći od činjenice da lojalni klijenti osiguravaju stabilnost pritoka gotovine u budućnosti, te da je kumulativna vrijednost od lojalnih klijenata velika, jasno je zašto je potrebno ispitati mišljenje i stavove ...
Анализа ефективности медија директног маркетинга (и моделирање оптималне директне маркетинг кампање)
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 07-03-2019)
Predmet istraživanja su mediji direktnog marketinga, ispitivanje njihove efektivnosti –ispitivanje reakcija kupaca/potrošača na promotivne aktivnosti sprovedene putem određenog medija direktnog marketinga, kao i testiranje ...
Ekosistemski potencijali i održivi razvoj zaštićenih područja Libije
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 20-11-2019)
Značaj očuvanja prirodnih ekosistema koji čovečanstvu pružaju raznovrsne
ekosistemske usluge, postaje sve češća tema kako sa naučnog, tako i sa praktičnog stanovišta.
Cilj ovog rada bio je da se ustanove raznovrsnost, ...