National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hotelski menadžment pristupačnog turizma u Beogradu

Thumbnail
2020
bitstream_59821.pdf (2.982Mb)
bitstream_59822.pdf (4.685Mb)
Author
Jević, Jelena
Mentor
Čerović, Slobodan
Committee members
Knežević, Miroslav
Milićević, Snežana
Metadata
Show full item record
Abstract
Pristupačni, dostupni, turizam bez barijera, turizam za sve, sinonimi su za turizam koji je prilagođen odnosno dostupan svim kategorijama potrošača. Za naše tržište označava relativno nov i neistražen pojam, dok je širom sveta prepoznat njegov potencijal i u velikoj meri mu se posvećuje pažnja kako kroz naučne studije i istraživanja, tako i kroz prilagođavanje turističke ponude korisnicima usluga ovog tržišta. Isporuka proizvoda i usluga u okruženju koje je prilagođeno svim korisnicima, bez sumnje predstavlja veliki izazov za celokupnu turističku privredu. Praćenjem svetskih trendova u turizmu, usvajanjem brojnih propisa, odnosno usklađivanjem zakona i Strategija sa propisima Evropske unije, ovim kategorijama potrošača garantuje se pravo da ravnopravno učestvuju u svim društvenim aktivnostima, pa tako i u načinu provođenja slobodnog vremena. Pristupačnost mora biti sastavni deo svake odgovorne i održive turističke politike i strategije i iziskuje napor na nacionalnom nivou kroz ulagan...je u pristupačnost svih delatnosti koje čine turističku privredu. Praćenje i prilagođavanje propisa ne predstavlja samo imperativ ljudskih prava, već i poslovnu priliku. Međutim, potrebna je promena načina razmišljanja kao i modela pružanja usluga, u ovom radu akcenat je stavljen na pružanje hotelskih usluga, kako bi se zadovoljile potrebe korisnika pristupačnog turizma. Pristupačno okruženje i usluge doprinose poboljšanju kvaliteta hotelskog proizvoda, povećavajući tako opštu konkurentnost turističkih destinacija. Analizom rezultata istraživanja utvrđen je stav koji prema pristupačnom turizmu ima menadžment Beogradskih hotela čija je ponuda prilagođena njegovim korisnicima. Takođe, analiziran je njihov odnos prema potrošačima pristupačnog turizma, raznovrsnost ponude koja im je prilagođena, kadrovsku politiku i intenzitet promocije pristupačnih smeštajnih kapaciteta. Istraživanje je sprovedeno u cilju utvrđivanja stavova menadžmenta o doprinosu koji pristupačni turizam ima na uspeh njihovog poslovanja.

Faculty:
Универзитет Сингидунум, Студије при универзитету
Date:
28-01-2020
Keywords:
Pristupačni turizam / hotelski menadžment / “Dizajn za sve” / pristupačni Beogradski hoteli / društveno odgovorno poslovanje / asistivna tehnologija
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_12280
URI
https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/43135-hotelski-menadzment-pristupacnog-turizma-u-beogradu
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/12280

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS