Приказ основних података о дисертацији

dc.contributor.advisorСтефановић, Бранислава
dc.contributor.otherВујић, Ивана
dc.contributor.otherМилијановић, Добривоје
dc.contributor.otherЈовановић, Драгана
dc.contributor.otherМијић, Миомир
dc.creatorМунижаба, Јаков
dc.date.accessioned2020-07-06T16:46:14Z
dc.date.available2020-02-26T16:46:14Z
dc.date.available2020-07-03T17:27:11Z
dc.date.issued2020-02-24
dc.date.submitted2019-07-10
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/12084
dc.identifier.urihttps://vimeo.com/342818206en
dc.identifier.urihttp://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/403
dc.description.abstractŽivo izvođeni zvuk za vreme filmske projekcije je polje istraživanja ovog doktorskog umetničkog projekta - suočavanje dva porekla zvuka na sceni - reprodukovanog sa jedne strane i živo izvođenog sa druge. Ovaj rad teži da unapred postavljen snimak dijaloga, zvučnih efekata i muzike stavi u koliziju sa živo izvedenim govorom, pevanjem, sviranjem muzičkih instrumenata i zvučnim efektima - da ove dve forme zvuka sukobi i/ili spoji u prisustvu filmske slike na platnu. Pregled tehničkih sredstava, kao i umetničkih radova u kategoriji izvođačkih umetnosti i filma, koji su u vezi sa ovim radom, deo su ovog istraživanja. Krajnji cilj ovog istraživanja dodata je vrednost filmu koju donosi element ’zvuk’ u filmskoj umetnosti, preispitivanje iskustva gledanja filma kroz poigravanje sa „neprekršivim“ rakursima filmskog platna.sr
dc.description.abstractThe live sound during film projection is the field of research of this doctoral art project - the confrontation of two forms of sound production - reproduced on the one hand and performed on the other. This work aims to put the reproduced dialogue, sound effects and music into conflict with live performances, singing, playing music instruments and performing sound effects, and that these two forms of synthesis of sound conflicts and / or merges in contact with the image on the screen. An overview of technical means, as well as works of art in the category of performing arts and film, related to this work, are part of this research. The ultimate goal of this research is added value to the movie brought by the element 'sound' in film art, reviewing the experience of watching the movie through playing with 'unbreakable' rules of the movie screen.en
dc.language.isoscen
dc.publisherУниверзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметностиsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет уметности у Београдуsr
dc.subjectživo izvođeni zvuksr
dc.subjectlive sounden
dc.subjectsurround sounden
dc.subjectimmersive sounden
dc.subjectsound designen
dc.subjectchoral performanceen
dc.subjectfilm and theateren
dc.subjectinfluence of sounden
dc.subjectokružujući zvuksr
dc.subjectimerzivni zvuksr
dc.subjectdizajn zvukasr
dc.subjecthorski nastupsr
dc.subjectfilm i pozorištesr
dc.subjectdejstvo zvukasr
dc.titleMotion stop - оживљавање звукаsr
dc.typeotheren
dc.rights.licenseARRen
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/56535/bitstream_56535.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_12084


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији