Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Компаративно разматрање маркетинг микса и утицај дилера на тржиште аутомобила у Србији
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 30-09-2020)
Аутомобили су најсофистициранији масовно произведени производи и резултат су дугогодишњих истраживања и развоја. Због такве природе, технолошки развој аутомобила је, уопште, непредвидљив. Чак и када испуњавају очекивања, ...
Евалуација информационо-комуникационих ресурса заснована на примени метода вишекритеријумског одлучивања
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, 26-11-2020)
Развој информационо-комуникационих технологија довео је до револуције и промене начина пословања у различитим областима. Последично, ни област образовања није остала имуна на поменуте промене те је постепено долазило до ...