National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Унион
  • Београдска банкарска академија - Факултет за банкарство, осигурање и финансије
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Унион
  • Београдска банкарска академија - Факултет за банкарство, осигурање и финансије
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integracija digitalnih komunikacija i kanala prodaje u funkciji unapređenja tržišne pozicije banke

Integration of Digital Communication and Sales Channels in Order to Improve the Market Position of the Bank

Thumbnail
2019
disertacija (3.439Mb)
izveštaj komisije (809.5Kb)
zapisnik sa odbrane (97.47Kb)
Author
Neogradi, Slađana
Mentor
Domazet, Ivana
Committee members
Hanić, Hasan
Janičić, Radmila
Metadata
Show full item record
Abstract
Doktorska disertacija pod naslovom „Integracija digitalnih komunikacija i kanala prodaje u funkciji unapređenja tržišne pozicije banke” predstavlja istraživanje uticaja digitalnog bankarstva na unapređenje poslovnih performansi banke i ostvarivanje definisanih ciljeva. Da bi imale konkurentsku prednost banke moraju da ulažu u promociju usluga i da uvode inovacije u svoje poslovanje, ali i da unapređuju i integrišu svoje komunikacione i prodajne kanale. Prednosti digitalnog bankarstva, pored prikupljanja većeg broja klijenata, su mogućnost optimizacije i standardizacije, što za rezultat treba da pruži visok kvalitet isporuke i niske troškove pružanja usluge. Kvalitet finansijske usluge zavisi od zainteresovanosti finansijske institucije da pomogne klijentima, a lična prodaja, predstavlja jedan od značajnih vidova komunikacije u bankama. Klijenti preko kontakta sa zaposlenima stiču neposredne utiske na osnovu kojih proveravaju istinitost propagandnih poruka finansijske institu...cije. Odnos u komunikaciji prema budućim klijentima je često odlučujući u sticanju lojalnosti i povećanju baze klijenata. Banke se bave analizom prednosti proizvoda za proaktivnu komunikaciju sa klijentom i sastavljaju prodajnom osoblju smernice koje oni koriste u prodajnim razgovorima. Cilj istraživanja ove doktorske disertacije predstavlja istraživanje uticaja digitalnog bankarstva na unapređenje poslovnih performansi banke, odnosno na poboljšanje tržišne pozicije banke u ostvarivanju zadatih ciljeva. Svaka banka teži da ispuni svoje zadate ciljeve u koje spadaju ispunjenje targeta tekućih računa, prodaja kredita, depozita, kartica i osiguranja. Ciljevi koji se postavljaju zaposlenima su različiti kod banaka i zavise od postavljene strategije kojoj banka teži. Ovom doktorskom disertacijom istaknute su prednosti digitalnog bankarstva u privlačenju većeg broja klijenata. Predmet istraživanja doktorske disertacije omogućio je donošenje zaključaka o uticaju karakteristika kanala distribucije usluga na performanse usluga i mogućnost optimizacije i standardizacije istih, što za rezultat treba da pruži visok kvalitet isporuke i niske troškove pružanja usluge. Bankarski sektor, u želji da preusmeri i redizajnira način poslovanja, koristi tehnološke inovacije koje su omogućile da se dopre do manje dostupnih i zahtevnijih korisnika. Rezultati sprovedenog istraživanja u ovoj disertaciji, pokazaće u kojoj meri banka efektivno definiše svoj digitalni prodajni portfolio, ali i da li postoje zajedničke stavke u tom procesu koje koriste sve banke i koje predstavljaju polaznu osnovu za dalji razvoj digitalne komunikacije sa klijentima.

Faculty:
Универзитет Унион, Београдска банкарска академија - Факултет за банкарство, осигурање и финансије
Date:
30-09-2019
Keywords:
digitalno bankarstvo / digitalna komunikacija / internet marketing / CRM / društveni mediji / marketing na društvenim mrežama
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_11545
URI
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/11545
http://union.edu.rs/wp-content/uploads/2019/07/SNeogradi-teza.pdf
http://union.edu.rs/wp-content/uploads/2019/07/Referat-SN.pdf

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS