Uticaj sistema vrednosti i ličnih karakteristika davaoca usluga na kvalitet usluga u zdravstvenim sistemima
The influence of the system of values and personal characteristics provides the service of quality services in health systems
Author
Terzić, NedaMentor
Pečujlija, Mladen
Committee members
Maksimović, Rado
Grubić-Nešić, Leposava

Ćosić, Đorđe
Mihailović, Dobrivoje
Pečujlija, Mladen

Metadata
Show full item recordAbstract
Predmet ovog istraživanja je uticaj sistema vrednosti i ličnih karakteristika davaoca usluga na kvalitet usluga u zdravstvenim sistemima. Rezultati istraživanja predstavljaju osnovu za planiranje aktivnosti kojima će se unapređivati kvalitet rada pa i zadovoljstvo pacijenata kao glavni izlazni rezultat.Cilj ovog istraživanja je da se sagleda koji je to uticaj sistema vrednosti i ličnih karakteristika davaoca usluga na kvalitet usluga u zdravstvenim sistemima, kao i faktori koji utiču na njihovo zadovoljstvo, odnosno nezadovoljstvo. Na osnovu rezultata ovog istraživanja, sagledavajući sisteme vrednosti zdravstvenih radnika i uvažavajući mišljenje korisnika, mogu se jasnije definisati prioriteti za poboljšanje i unapređenje kvaliteta rada.
The subject of this research is the influence of the system of values and personal characteristics of the provider of services on the quality of services in health systems. The results of the research are the basis for planning the activities that will improve the quality of work and the satisfaction of patients as the main output. The aim of this research is to examine what is the impact of the system of values and personal characteristics of the provider of services on the quality of services in health systems, as well as the factors that influence their satisfaction or dissatisfaction. Based on the results of this research, looking at the systems of values of health workers and taking into account the user's opinion, priorities for improving and improving the quality of work can be clearly defined.