Show simple item record

dc.creatorMarić, Slađana
dc.date.accessioned2019-02-26T11:04:55Z
dc.date.available2019-02-26T11:04:55Z
dc.date.available2020-07-03T14:19:11Z
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija154176562577764.pdf?controlNumber=(BISIS)108262&fileName=154176562577764.pdf&id=12296&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10766
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=108262&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije154176570768220.pdf?controlNumber=(BISIS)108262&fileName=154176570768220.pdf&id=12297&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractPredmet ove doktorske disertacije je istraživanje interaktivnog učenja muzike i engleskog jezika primenom digitalnih medija. U fokusu istraživanja su dve matične nauke anglistika i muzička umetnost (muzička pedagogija), sa njihovim metodikama, metodikom nastave engleskog jezika i metodikom nastave muzičkih predmeta. Cilj rada je istraživanje mogućnosti metodičke primene različitih digitalnih medija kao podsticaja za unapređenje procesa povezivanja, integrisanja i korelacije sadržaja u interaktivnom učenju muzike i engleskog jezika. Pored toga, istražuju se mogućnosti primene različitih digitalnih medija radi unapređenja procesa učenja, stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja nastavnika u obe nastavne oblasti. U prvom delu istraživačkog rada cilj je bio (primenom anketnog upitnika) istražiti moguće i trenutne načine povezanosti učenja muzike i engleskog jezika primenom digitalnih medija. U drugom delu rada, istraživani su inovativni nastavni sadržaji i načini njihove moguće primene u digitalnom okruženju radi podsticanja i unapređenja interaktivnog učenja muzike i engleskog jezika na različitim nivoima obrazovanja. Kvalitativnom analizom digitalnih medija, odnosno, digitalnih i virtuelnih okruženja za učenje predstavljeni su različiti načini povezivanja (integracije i korelacije) nastavnih sadržaja iz ovih naučnih disciplina, s ciljem da se ukaže na neke od postojećih mogućnosti, ali i da se podstaknu nova razmišljanja na tu temu. Na osnovu analize i rezultata istraživanja može se zaključiti da primena digitalnih medija u interaktivnom učenju muzike i engleskog jezika, može doprineti kao podsticaj i medijum prikazivanja obrazovnih sadržaja u usvajanju znanja i veština, ali i uspešnom integrisanju drugih umetnosti i medijske pismenosti u nastavi i učenju. Značaj ovog istraživanja je višestruk za teoriju usvajanja engleskog jezika, za teoriju muzičkog obrazovanja i CLIL nastave, dakle, za metodička, didaktička i andragoška pitanja okruženja učenja u oblastima nastave i učenja engleskog jezika i muzičkih predmeta.sr
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Филозофски факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectceloživotno učenjesr
dc.subjectCLILsr
dc.subjectdigitalni medijisr
dc.subjectintegrisano učenjesr
dc.subjectinteraktivno učenjesr
dc.subjectmetodika nastavesr
dc.subjectmuzičko obrazovanjesr
dc.subjectnastava i učenje engleskog jezikasr
dc.subjectobrazovne tehnologijesr
dc.subjectprofesionalni razvojsr
dc.title„Interaktivno učenje muzike i engleskog jezika primenom digitalnih medija“sr
dc.typedoctoralThesissr
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/44820/Disertacija19379.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/44821/IzvestajKomisije19379.pdf


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record