„Interaktivno učenje muzike i engleskog jezika primenom digitalnih medija“
Metadata
Show full item recordAbstract
Predmet ove doktorske disertacije je istraživanje interaktivnog učenja muzike i engleskog jezika primenom digitalnih medija. U fokusu istraživanja su dve matične nauke anglistika i muzička umetnost (muzička pedagogija), sa njihovim metodikama, metodikom nastave engleskog jezika i metodikom nastave muzičkih predmeta. Cilj rada je istraživanje mogućnosti metodičke primene različitih digitalnih medija kao podsticaja za unapređenje procesa povezivanja, integrisanja i korelacije sadržaja u interaktivnom učenju muzike i engleskog jezika. Pored toga, istražuju se mogućnosti primene različitih digitalnih medija radi unapređenja procesa učenja, stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja nastavnika u obe nastavne oblasti. U prvom delu istraživačkog rada cilj je bio (primenom anketnog upitnika) istražiti moguće i trenutne načine povezanosti učenja muzike i engleskog jezika primenom digitalnih medija. U drugom delu rada, istraživani su inovativni nastavni sadržaji i načini njihove moguće prime...ne u digitalnom okruženju radi podsticanja i unapređenja interaktivnog učenja muzike i engleskog jezika na različitim nivoima obrazovanja. Kvalitativnom analizom digitalnih medija, odnosno, digitalnih i virtuelnih okruženja za učenje predstavljeni su različiti načini povezivanja (integracije i korelacije) nastavnih sadržaja iz ovih naučnih disciplina, s ciljem da se ukaže na neke od postojećih mogućnosti, ali i da se podstaknu nova razmišljanja na tu temu. Na osnovu analize i rezultata istraživanja može se zaključiti da primena digitalnih medija u interaktivnom učenju muzike i engleskog jezika, može doprineti kao podsticaj i medijum prikazivanja obrazovnih sadržaja u usvajanju znanja i veština, ali i uspešnom integrisanju drugih umetnosti i medijske pismenosti u nastavi i učenju. Značaj ovog istraživanja je višestruk za teoriju usvajanja engleskog jezika, za teoriju muzičkog obrazovanja i CLIL nastave, dakle, za metodička, didaktička i andragoška pitanja okruženja učenja u oblastima nastave i učenja engleskog jezika i muzičkih predmeta.
Faculty:
Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултетDate:
09-11-2018Keywords:
celoživotno učenje / CLIL / digitalni mediji / integrisano učenje / interaktivno učenje / metodika nastave / muzičko obrazovanje / nastava i učenje engleskog jezika / obrazovne tehnologije / profesionalni razvojURI
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Uticaj neformalnog elektronskog učenja na razvoj ljudskih resursa / The influence of informal e-learning on human resource development
Anđelković Labrović, Jelena (Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 20-06-2014) -
Autonomno održanje vozila u kolovoznoj traci analizom informacija sa vizuelnih senzora korišćenjem neuralne mreže / Autonomous vehicle lane keeping by analyzing information from visual sensors using a neural network
Kocić, Jelena (Универзитет у Београду, Електротехнички факултет, 08-07-2020) -
Softverski sistem za samoregulisano učenje na Vebu / Software system for self-regulated learning on the Web
Milikić, Nikola (Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 30-08-2019)