Nacionalni Repozitorijum Disertacija u Srbiji
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled disertacije 
  •   NaRDuS - početna
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Pregled disertacije
  •   NaRDuS - početna
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Pregled disertacije
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Предиктори постигнућа у учењу енглеског језика код студената нефилолошких студија у Србији

Predictors of English language proficiency among non-English major university students in Serbia ; Показатели успеваемости в изучении английского языка у студентов нефилологических направлений в Сербии

Thumbnail
2018
Disertacija.pdf (7.933Mb)
IzvestajKomisije18888.pdf (145.4Kb)
Doktorand
Radosavljević-Krsmanović, Anica
Mentor
Tomović, Nenad
Metapodaci
Prikaz svih podataka o disertaciji
Sažetak
Основни предмет истраживања у овој дисертацији jeсте испитивање индивидуалних разлика, које у целини чине општи став према енглеском језику и учењу енглеског језика, као предиктора постигнућа у учењу овог језика код студената нефилолошких студија у Србији. У ту сврху поставили смо следеће циљеве: (1) да одредимо који фактори, односно индивидуалне разлике чине општи став према енглеском језику и учењу енглеског језика студената нефилолошких студија у Србији; (2) да утврдимо у којој мери су те индивидуалне разлике изражене код ових испитаника; (3) да испитамо да ли постоје разлике у изражености ових индивидуалних разлика на појединачним подузорцима; (4) да утврдимо које индивидуалне разлике представљају предикторе постигнућа у учењу енглеског језика код одабране групе испитаника. Последњи, притом споредни циљ истраживања био је да се испита могућност постојања алтернативних индикатора постигнућа, поред броја поена на тесту знања енглеског језика, који је коришћен као основни показатељ по...стигнућа у учењу овог језика...

The general objective of this study is the examination of individual differences, that general attitude towards English and learning English consists of, as predictors of English language proficiency among non-English major university students in Serbia. To that objective we set up the following aims: (1) to identify the factors, i.e. individual differences, that form the general attitude towards English and learning English; (2) to determine to what extent the individual differences exist among the participants; (3) to examine whether there are differences in the existence of the individual differences among subgroups of participants; (4) to determine which individual differences are predictors of English language proficiency. The last objective of the study was to examine the possibility of the existence of alternative indicators of English language proficiency, besides English proficiency test score, which was used as the main indicators of the participants’ English language profici...ency...

Fakultet:
Univerzitet u Beogradu, Filološki fakultet
Datum odbrane:
19-09-2018
Ključne reči:
учење енглеског језика / English language learning / proficiency / predictors / individual differences / non-English major university students / постигнуће / предиктори / индивидуалне разлике / студенти нефилолошких студија
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_10692
Ostali linkovi:
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10692
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6550
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:19308/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=50918671

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O NaRDuS portalu | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Pregled

Sve disertacijeUniverziteti i fakultetiDoktorandiMentoriČlanovi komisijaTemeFakultetDoktorandiMentoriČlanovi komisijaTeme

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O NaRDuS portalu | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS