National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Razvoj učeničke autonomije : gradiranje zadataka za samoevaluaciju u udžbenicima engleskog kao stranog jezika na nivou osnovne škole

Developing learner autonomy: the use of graded self-assessment tasks in primary school coursebooks of English as a foreign language ; Развитие автономии учащихся: градация задач для самооценки в учебниках по английскому языку как иностранному на уровне начальной школы

Thumbnail
2018
Disertacija.pdf (5.734Mb)
IzvestajKomisije18887.pdf (382.0Kb)
Author
Gligorić, Slobodanka
Mentor
Trbojević-Milošević, Ivana
Metadata
Show full item record
Abstract
Predmet ovog istraživanja predstavlja ispitivanje uloge didaktičkog oblikovanja zadataka za samoevaluaciju u udžbenicima engleskog kao stranog jezika na razvoj autonomije učenika, posmatrane kroz dve komponente: sposobnost samoevaluacije i sposobnost samoregulisanog učenja. U tu svrhu, dizajnirali smo poseban model zadataka za samoevaluaciju zasnovan na idejama gradiranosti kao postepene obuke veštinama samoevaluacije kroz pripremne faze uzajamne i vršnjačke evaluacije, i kooperativnosti kao obaveznog segmenta vršnjačke saradnje u procesu uzrade zadatka. Naša polazna pretpostavka bila je da će učenici koji su radili sa modifikovanim materijalom pokazati viši nivo sposobnosti samoevaluacije i samoregulacije od svojih kolega, što bi trebalo da se ogleda i u njihovom akademskom uspehu. Kako upotreba didaktičkog materijala u nastavi u velikoj meri zavisi od nastavnika koji ga upotrebljava, želeli smo da istražimo da li stavovi nastavnika utiču na razvoj navedenih sposobnosti. Najzad, kako ...je populacija na kojoj smo vršili ispitivanje obuhvatala dosta široku grupu mlađih učenika, postavili smo pitanje da li je kod razvoja učeničke autonomije kroz gradiranu samoevaluativnu praksu uzrast ispitanika značajna varijabla, te da li će postojati značajna razlika u rezultatima učenika nižih i viših razreda...

Faculty:
Универзитет у Београду, Филолошки факултет
Date:
11-09-2018
Keywords:
autonomija / autonomy / lifelong learning / self-assessment / peer-assessment / formative assessment / self-regulated learning / young learners / coursebook / achievement / attitude / doživotno učenje / samoevaluacija / vršnjačka evaluacija / formativna evaluacija / samoregulisano učenje / mlađi učenici / udžbenik / postignuće / stav
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_10691
URI
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10691
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6549
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:19306/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=50919695

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS