National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Статистичка процена побољшања успеха студената који су студирали преко dls платформи

Statistical assessment of improvement of students' success who studied using DLS platforms

Thumbnail
2018
Disertacija (4.886Mb)
Izveštaj komisije (2.155Mb)
Author
Kaljević, Jelena
Mentor
Spalević, Petar
Committee members
Veinović, Mladen
Nikolić, Boško
Metadata
Show full item record
Abstract
У периоду убрзаног развоја информационих технологија наступила је велика примена у процесу образовања. Велики број образовних установа користи DLS платформе за едукацију, делом као допуна традиционалном образовању. Али је све већи број високошколских установа како у свету тако и код нас које су имплементирале овај начин обуке и организовале учење на даљину. Циљ истраживања у овом раду био је приказ тренутног стања квалитетних DLS система електронског учења. Истраживани су развоји модела система е-учења и предложени су неки будући правци. Употреба система за управљање учењем, интелигентних туторских система, адаптивних образовних хипермедијских система у образовању омогућила је креирање велике ризнице података о томе како студенти уче. Системи за управљање учењем (енг. Learning Management System - LMS) користе се за креирање, организацију, реализацију, администрирање online курсева, програма обуке независно од специфичне локације и времена одржавања. Moodle (eng. Modular Ob...ject Dynamic Learning Environment) је један од најзаступљенијих система за управљање учењем. Овај open-source систем заснован је на скупу PHP модула који се инсталирају на Web сервер и MySQL, Postgres базама података. Акценат је стављен како на побољшање успешности студената у процесу полагања испита тако и на техничке аспекте система е-учења који би могли осигурати одрживи развој система због брзих промена у развоју и имплементацији информационо- комуникационих технологија

Faculty:
Универзитет Сингидунум, Студије при универзитету
Date:
04-12-2018
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_10557
URI
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10557
https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/42917-statisticka-procena-poboljsanja-uspeha-studenata-koji-su-studirali-preko-dls-platformi

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS