Приказ основних података о дисертацији

Model of typography effectiveness in print advertisements

dc.contributor.advisorNovaković, Dragoljub
dc.contributor.otherNedeljković, Uroš
dc.contributor.otherMožina, Klementina
dc.contributor.otherKašiković, Nemanja
dc.contributor.otherPinćjer, Ivan
dc.contributor.otherNovaković, Dragoljub
dc.creatorPuškarević, Irma
dc.date.accessioned2018-12-19T17:18:23Z
dc.date.available2018-12-19T17:18:23Z
dc.date.available2020-07-03T14:10:44Z
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10400
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija153563047733189.pdf?controlNumber=(BISIS)107717&fileName=153563047733189.pdf&id=11863&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=107717&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije153563047274444.pdf?controlNumber=(BISIS)107717&fileName=153563047274444.pdf&id=11861&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractU okviru disertacije predložen je nacrt za generisanje efektne kompleksnosti štampanog oglasa na osnovu generisanja kompleksnih tipografskih odlika i generisanja kompleksnosti slike. Predmet disertacije predstavljao je razvoj modela efektnosti tipografije u štampanim oglasima na osnovu uticaja semantičih odlika, odnosno kompleksnih odlika formalnih atributa slovnog znaka. Predložen model dopunjuje postojeći prilaz uloge tipografije u oglašavanju u okviru segmenta uticaja kompleksnih oblika tipografskog pisma. Na osnovu predloženog modela projektuje se onlajn aplikacija za procenu efektnosti odnosa između kompleksnih tipografskih odlika i slike koja ima praktični značaj za proces grafičkog dizajna.sr
dc.description.abstractThis dissertation proposes a framework for generating effective complexity of print advertisements based on the generated complexity of typeface properties and image complexity. The subject area of the dissertation was a development of a model for the effectiveness of typography in print advertisements. The model takes into account the effects of typeface semantic properties i.e. complex features of the letter’s formal attributes. This approach updates the existing model of the role of typography in advertising. Specifically, it updates the category on the influence of the form complexity. Furthermore, based on the proposed model, a concept fora n online application is presented. The purpose of the application a practical assistance for graphic designers which provides information on the effectiveness of the relationship between the complex typeface properties and image complexity.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjecttipografijasr
dc.subjecttypographyen
dc.subjectefekat tipografskog pismasr
dc.subjectvizuelna komunikacijasr
dc.subjectgrafička komunikacijasr
dc.subjectanaliza očnih pokretasr
dc.subjectoglašavanjesr
dc.subjecttypeface design effectsen
dc.subjectvisual communicationen
dc.subjectgraphic communicationen
dc.subjecteye trackingen
dc.subjectprin tadvertisingen
dc.titleModel efektnosti tipografije u štampanim oglasimasr
dc.title.alternativeModel of typography effectiveness in print advertisementsen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42694/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42693/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42694/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42693/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_10400


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији