Приказ основних података о дисертацији

dc.contributor.advisorPopesku, Jovan
dc.contributor.otherŽivković, Radmila
dc.contributor.otherĐoković, Filip
dc.creatorRadić, Aleksandar
dc.date.accessioned2018-11-16T12:00:03Z
dc.date.available2018-11-16T12:00:03Z
dc.date.available2020-07-04T13:14:08Z
dc.date.issued2018-09-05
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10139
dc.identifier.urihttps://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/42833-istrazivanje-kvaliteta-usluznog-procesa-u-kruzing-turizmusr
dc.description.abstractPosmatrajući kruzing turizam uočava se kako kruzing kompanije sve više stavljaju akcenat na kvalitet kruzing iskustva, pošto kvalitet kruzing iskustva poseduje značajan uticaj na celokupno zadovoljstvo turista i njihovo buduće ponašanje. Imajući u vidu važnost kvaliteta kruzing iskustva u ovom radu će se ispitati njegova priroda, odnosno njegove determinante i njegove posledice. Problematika istraživanja se vezuje za razumevanje prirode kvaliteta kruzing iskustva, preciznije rečeno, za iznalaženje metodoloških postupaka merenja kojima bi se ispitale njegove determinante i njegove posledice. U ovom naučnom istraživanju autor se odlučio na holistički pristup prilikom ispitivanja pretpostavke po kojoj se model Uslužnog pozorišta (performans kruzera) i kvalitet usluge (dimenzije kvaliteta) mogu upotrebiti kao komponente za uspešno dizajniranje kvalitetnog kruzing iskustva. Istraživanje se zasnivalo na sledećim istraživačkim filozofijama: postmodernizam, postpozitivizam i interpretivizam, uz primenu odgovarajućih kvanitativnih i kvalitativnih tehnika prikupljanja podataka. Uskladu sa istraživačkim filozofijama, istraživački pristup u ovom radu je koncipiran na kombinaciji indukcije i dedukcije. Strukturalno modeliranje je upotrebljeno u cilju testiranja konceptualnog modela i rezultati su potvrdili da zaposleni, gosti, uslužna sredina i kvalitet usluge su determinante kruzing iskustva i doživljenih emocija, međutim, samo doživljene emocije imaju pozitivan uticaj na celokupno zadovoljstvo i buduće ponašanje. Priroda kvaliteta kruzing iskustva je tema kojoj do sada nije pružena preterana pažnja u naučnim krugovima. Na osnovu toga se može smatrati kako je ovo istraživanje doprinelo ontologiji kvaliteta kruzing iskustva i razvoju teorije kvaliteta kruzing iskustva. Pošto je istraživanje sprovedeno na kruzeru u saradnji sa gostima sa kruzera, može se smatrati kako su u velikoj meri uzeti u obzir svi aspekti za dalju praktičnu primenu. Na osnovu toga možemo, sa velikom sigurnošću, tvrditi kako su rezultati istraživanja od priličnog menadžerskog značaja pošto se dobijeni podaci, rezultati istraživanja, uvidi i preporuke mogu primeniti i u praksi.sr
dc.language.isosrpsr
dc.publisherУниверзитет Сингидунум, Студије при универзитетуsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУниверзитет Сингидунумsr
dc.subjectKruzing iskustvosr
dc.subjectkvalitet uslugesr
dc.subjectzadovoljstvosr
dc.subjectkruzing turizamsr
dc.subject.classificationMenadžment i biznissr
dc.titleIstraživanje kvaliteta uslužnog procesa u kruzing turizmusr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBYsr
dcterms.abstractПопеску, Јован; Ђоковић, Филип; Живковић, Радмила; Радић, Aлександар; Истраживање квалитета услужног процеса у крузинг туризму; Истраживање квалитета услужног процеса у крузинг туризму;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/60023/bitstream_60023.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/60024/bitstream_60024.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_10139


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији