Browse by committee members
Now showing items 1-5 of 5
-
Koncept marketinške orijentacije u razvoju tehnoloških preduzetničkih poduhvata / The concept of marketing orientation in development of technological startups
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 27-09-2016) -
Merenje i upravljanje profitabilnošću kupaca / Customer profitability measurement and management
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 11-02-2016) -
Razvoj modela brendiranja nacije
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 07-10-2015) -
Strategijski brend menadžment kao faktor konkurentnosti kompanija / Strategic brand management as the factor of company competitiveness
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 07-11-2012) -
Unapređenje poslovne komunikacije u bankarstvu optimizacijom rada kontakt centara / Improvement business communications in banking by optimization of contact centres
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 27-09-2016)