Pretraga po članovima komisija
Prikaz rezultata 1-13 od 13
-
Alternativne strategije poslovnog marketinga na tržištu u razvoju / Alternative strategies of business to business marketing in emerging marketing
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 29-09-2016) -
Dominantni činioci razvoja zaposlenih u proizvodnim preduzećima / Dominant elements for employee development in production companies
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 09-11-2015) -
Istraživanje uticaja marketing strategija na izgradnju poverenja u onlajn okruženju / Exploring the impact of marketing strategies on building trust in the online shopping
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 29-10-2013) -
Koncept marketinške orijentacije u razvoju tehnoloških preduzetničkih poduhvata / The concept of marketing orientation in development of technological startups
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 27-09-2016) -
Merenje i upravljanje finansijskim performansama marketing strategije / Measurement and management of marketing strategy's financial performance
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 21-04-2016) -
Model upravljanja brendom u funkciji zasnivanja dugoročnih odnosa sa potrošačima / Brand management model in purpose of establishing long term customer relationship
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 30-09-2016) -
Odnosi sa javnošću u funkciji jačanja reputacije organizacija posebne namene / Public relations in function of strengthening of reputation of special purpose organizations
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 27-06-2016) -
Razvoj integrisanog modela lojalnosti korisnika usluga maloprodaje u Srbiji / The development of an integrative model of retail customer loyalty in Serbia
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 31-03-2015) -
Razvoj modela brendiranja nacije
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 07-10-2015) -
Strategijski brend menadžment kao faktor konkurentnosti kompanija / Strategic brand management as the factor of company competitiveness
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 07-11-2012) -
Strateško planiranje marketinga u ustanovama kulture / Strategic planning of marketing in culture institutions
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 24-02-2016) -
Планирање маркетинг комуникационих стратегија у културно-образовним институцијама за децу / Planning of communication strategy marketing in cultural-educational institutions for children
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 22-06-2017) -
Унапређење интегрисаних комуникација у функцији промоције војне професије потенцијалним професионалним војницима / Improvement of integrated communications in function of promotion of the military profession to potential profesional soldiers
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 26-09-2016)