Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-4 од 4
-
Udžbenik kao instrument za konstrukciju i ko-konstrukciju školskog znanja / Textbook as a tool for construction and co-construction of school knowledge
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 05-03-2014) -
Историја хемије као контекст за учење хемијских појмова и испитивање ученичких постигнућа / The history of chemistry as a context for learning chemical concepts and assessing students’ achievements
(Универзитет у Београду, Хемијски факултет, 07-06-2019) -
Развој курикулума хемије у гимназији-(структурне компоненте курикулума и њихове функције) / The development of the chemistry curriculum in grammar school-(the structural components of the curriculum and their functions)
(Универзитет у Београду, Хемијски факултет, 06-02-2015) -
Улога социо-когнитивног конфликта у развоју научних појмова у школском контексту / The role of social and cognitive conflict in developing the scientific concepts in the school context
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 05-03-2014)