Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-5 од 5
-
Sinergetski efekti višedimenzionalnog instrumentarija tržišnog komuniciranja u odabranim zemljama Zapadnog Balkana
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 15-12-2016) -
Uloga i značaj integrisanih marketing komunikacija za kreiranje marke uslužnih organizacija
(Универзитет у Нишу, Економски факултет, 11-05-2021) -
Интегрисано оглашавање базирано на когнитивним и афективним реакцијама аудиторијума / Integrated advertising based on cognitive and affective reactions of тhe audience
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 15-07-2016) -
Истраживање интерактивности у дигиталним маркетиншким стратегијама / Interactivity research in digital marketing strategies
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 17-06-2016) -
Унапређење интегрисаних комуникација у функцији промоције војне професије потенцијалним професионалним војницима / Improvement of integrated communications in function of promotion of the military profession to potential profesional soldiers
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 26-09-2016)