Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-15 од 15
-
Analiza ključnih faktora unapređenja poslovanja i konkurentnosti preduzeća / Analysis of key factors of improvement of operations and competitiveness of comapnies
(Универзитет у Новом Саду, Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин, 20-04-2017) -
Desa potrošači i proces odlučivanja o porodičnoj kupovini u odabranim zemljama Jugoistočne Evrope
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 09-07-2016) -
Doprinos marketinga unapređenju kvaliteta usluga
(Универзитет у Нишу, Економски факултет, 06-09-2019) -
Elektronska maloprodaja u funkciji razvoja novih kanala marketinga u zemljama Dunavskog regiona
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 30-05-2016) -
Implikacije društvene odgovornosti međunarodnog marketinga u internet promociji turističkih usluga
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 12-12-2016) -
Kvalitet usluge u funkciji satisfakcije i namera korisnika u ostvarivanju marketing performansi visokoobrazovnih institucija na zapadnom Balkanu
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 25-01-2016) -
Percepcija korporativne društvene odgovornosti u Srbiji kao post-socijalističkom društvu
(Универзитет Едуконс, Факултет пословне економије, 07-10-2020) -
Primena marketing koncepta u timskim sportovima / Implementation of marketing concept in team sports
(Универзитет у Новом Саду, Факултет спорта и физичког васпитања, 18-01-2016) -
Profil potrošača organske i funkcionalne hrane u odabranim ekonomijama u usponu
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 23-04-2015) -
Razvoj modela za primenu atributa marketinga u cilju obezbeđenja konkurentnosti preduzeća / THE DEVELOPMENT OF APPLICATIONS MODEL OF MARKETING ATTRIBUTE WITH THE AIM TO ENSURE COMPANY COMPETITIVENESS
(Универзитет у Новом Саду, Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин, 30-09-2019) -
Sinergetski efekti višedimenzionalnog instrumentarija tržišnog komuniciranja u odabranim zemljama Zapadnog Balkana
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 15-12-2016) -
Доступност производа посредством алтернативних логистичких система у одабраним економијама у успону / Dostupnost proizvoda posredstvom alternativnih logističkih sistema u odabranim ekonomijama u usponu
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 15-10-2015) -
Примена концепта маркетинга тоталног односа у пословању малих и средњих туристичких предузећа у Војводини / Primena koncepta marketinga totalnog odnosa u poslovanju malih i srednjih turističkih preduzeća u Vojvodini
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 02-10-2015) -
Утицај имиџа и укупног задовољства у дестинацији на лојалност потрошача у туризму - пример Србије / Uticaj imidža i ukupnog zadovoljstva u destinaciji na lojalnost potrošača u turizmu - primer Srbije
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 03-07-2014) -
Фактори конкурентности и тржишно учешће организације као претпоставка пословног успеха / Faktori konkurentnosti i tržišno učešće organizacije kao pretpostavka poslovnog uspeha
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 15-05-2017)