Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-7 од 7
-
Istraživanje društvenih mreža u funkciji marketinga u turizmu / Research of social networks in domain of tourism marketing
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 28-09-2018) -
Modelovanje kvaliteta doživljaja linearnih Internet video sadržaja / Quality of experience modeling of linear Internet video contents
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 29-04-2014) -
Primena multimodalne biometrije u sistemima za utvrđivanje identiteta / Applying multimodal biometrics in identity determing systems
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 21-01-2014) -
Razvoj metodologije marketinških istraživanja na Internetu / Development of methodology for online marketing research
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 27-09-2016) -
Unapređenje korporativnih sistema obrazovanja primenom Web 2.0 tehnologija / The improvement of corporate education systems through the application of Web 2.0 technology.
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 12-09-2018) -
Интегрисано оглашавање базирано на когнитивним и афективним реакцијама аудиторијума / Integrated advertising based on cognitive and affective reactions of тhe audience
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 15-07-2016) -
Унапређење модела маркетиншких комуникација у контексту дигиталне софистицираности генерације ипсилон / The improvement of marketing communication models in the context of generation Y digital sophistication
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 11-09-2021)