Приказ основних података о дисертацији

Determinante kreiranja prepoznatljivog brenda u savremenim tržišnim uslovima

dc.contributor.advisorVukotić, Svetlana
dc.contributor.otherMiletić, Slavomir
dc.contributor.otherVukotić, Svetlana
dc.contributor.otherĆurčić, Nikola
dc.creatorБрзаковић, Александар
dc.date.accessioned2018-07-18T10:28:49Z
dc.date.available2018-07-18T10:28:49Z
dc.date.available2020-07-03T18:20:58Z
dc.date.issued2018-07-16
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9731
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija152605525135523.pdf?controlNumber=(BISIS)107309&fileName=152605525135523.pdf&id=11338&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=107309&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije152605605260324.pdf?controlNumber=(BISIS)107309&fileName=152605605260324.pdf&id=11339&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractБренд и брендирање у данашњим оквирима представља једну од најзначајнијих маркетиншких активности. Са друштвеним и економским развојем маркетиншке стратегије и тактике у изградњи вредности бренда су се значајно промениле. У савременим тржишним условима, интегрисани маркетинг обухвата комбиновање и усклађивање читавог низа маркетиншких активности ради максималног повећања индивидуалних и заједничких користи. Позиционирањем бренда у главама потрошача обавља се психичка куповина производа/услуга још пре него што је извршена стварна физичка куповина. Брендом се организације одвајају од конкуренције и упућују на супериорност производа и услуга. Препознатљив и успешан бренд повећава тражњу за робом и услугама на тржишту, што у коначном доводи до раста прихода и добити организације. Бренд је потрошачима и гаранција стандардног квалитета производа и услуге. Успешан бренд представља извор додате вредности за организацију јер олакшава изградњу дугорочних и стабилних односа са купцима, олакшава диференцирање и препознатљивост у односу на конкуренте, представља баријеру уласка на тржиште, подиже атрактивност компаније и њену преговарачку моћ у односу на добављаче, смањује утицај маркетиншких криза, има ефективније маркетиншке комуникације и повећава већа моћ ширења бренда. Стварање бренда уједно значи и стварање разлика јер је купце потребно уверити да између бренда исте категорије производа или услуга постоје разлике у особинама или користима самог производа.sr
dc.description.abstractBrend i brendiranje u današnjim okvirima predstavlja jednu od najznačajnijih marketinških aktivnosti. Sa društvenim i ekonomskim razvojem marketinške strategije i taktike u izgradnji vrednosti brenda su se značajno promenile. U savremenim tržišnim uslovima, integrisani marketing obuhvata kombinovanje i usklađivanje čitavog niza marketinških aktivnosti radi maksimalnog povećanja individualnih i zajedničkih koristi. Pozicioniranjem brenda u glavama potrošača obavlja se psihička kupovina proizvoda/usluga još pre nego što je izvršena stvarna fizička kupovina. Brendom se organizacije odvajaju od konkurencije i upućuju na superiornost proizvoda i usluga. Prepoznatljiv i uspešan brend povećava tražnju za robom i uslugama na tržištu, što u konačnom dovodi do rasta prihoda i dobiti organizacije. Brend je potrošačima i garancija standardnog kvaliteta proizvoda i usluge. Uspešan brend predstavlja izvor dodate vrednosti za organizaciju jer olakšava izgradnju dugoročnih i stabilnih odnosa sa kupcima, olakšava diferenciranje i prepoznatljivost u odnosu na konkurente, predstavlja barijeru ulaska na tržište, podiže atraktivnost kompanije i njenu pregovaračku moć u odnosu na dobavljače, smanjuje uticaj marketinških kriza, ima efektivnije marketinške komunikacije i povećava veća moć širenja brenda. Stvaranje brenda ujedno znači i stvaranje razlika jer je kupce potrebno uveriti da između brenda iste kategorije proizvoda ili usluga postoje razlike u osobinama ili koristima samog proizvoda.sr
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београдsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет Привредна академија у Новом Садуsr
dc.subjectБрендsr
dc.subjectBrendsr
dc.subjectПозиционирањеsr
dc.subjectМаркетингsr
dc.subjectМоделsr
dc.subjectPozicioniranjesr
dc.subjectMarketingsr
dc.subjectModelsr
dc.titleДетерминанте креирања препознатљивог бренда у савременим тржишним условимаsr
dc.title.alternativeDeterminante kreiranja prepoznatljivog brenda u savremenim tržišnim uslovimasr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractВукотић, Светлана; Ћурчић, Никола; Вукотић, Светлана; Милетић, Славомир; Brzaković, Aleksandar; Determinante kreiranja prepoznatljivog brenda u savremenim tržišnim uslovima;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59510/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59510/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59511/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59511/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9731


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији