Prikaz osnovnih podataka o disertaciji
Критички приступ сардржају уџбеника за шпански као страни језик у Србији са аспекта рода
A critical approach to the content of textbooks for Spanish as a second language in serbia from gender perspective ; Критический подход к содержанию учебников испанского языка как иностранного языка в сербии с точки зрения рода ; Aproximación crítica a los contenidos de libros de texto de español como lengua extranjera en serbia desde la perspectiva de género
dc.contributor.advisor | Filipović, Jelena | |
dc.creator | Đuričić, Milica M. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-20T14:15:25Z | |
dc.date.available | 2017-09-20T14:15:25Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T12:56:45Z | |
dc.date.issued | 2017-06-09 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/8615 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5282 | |
dc.identifier.uri | https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:16288/bdef:Content/download | |
dc.identifier.uri | http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49372687 | |
dc.description.abstract | С обзиром на то да настава страног језика може бити погодно место за преиспитивање како циљне тако и сопствене културе, а у оквиру тога и питања третирања рода и родних улога, пошто је реч о друштвеном конструкту, у овој докторској дисертацији определили смо се за анализу уџбеника који се користе за извођење наставе шпанског као страног језика у основним и средњим школама у Србији из родне перспективе и за испитивање ставова наставника и наставница према питању родно осетљивог језика и родних стереотипа у настави... | sr |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Универзитет у Београду, Филолошки факултет | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Београду | sr |
dc.subject | критичка анализа дискурса | sr |
dc.subject | critical discourse analysis | en |
dc.subject | critical applied linguistics | en |
dc.subject | teachers | en |
dc.subject | gender and language ideologies | en |
dc.subject | gender stereotypes | en |
dc.subject | hidden curriculum | en |
dc.subject | textbooks for Spanish as L2 | en |
dc.subject | критичка примењена лингвистика | sr |
dc.subject | наставни кадар | sr |
dc.subject | родне и језичке идеологије | sr |
dc.subject | родни стереотипи | sr |
dc.subject | скривени курикулум | sr |
dc.subject | уџбеници за шпански као Ј2 | sr |
dc.title | Критички приступ сардржају уџбеника за шпански као страни језик у Србији са аспекта рода | sr |
dc.title.alternative | A critical approach to the content of textbooks for Spanish as a second language in serbia from gender perspective ; Критический подход к содержанию учебников испанского языка как иностранного языка в сербии с точки зрения рода ; Aproximación crítica a los contenidos de libros de texto de español como lengua extranjera en serbia desde la perspectiva de género | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY-NC-ND | |
dcterms.abstract | Филиповић, Јелена; Ђуричић, Милица М.; Kritički pristup sardržaju udžbenika za španski kao strani jezik u Srbiji sa aspekta roda; | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32835/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32836/Referat.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32835/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32836/Referat.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_8615 |