Приказ основних података о дисертацији
Efekti timske nastave prirode i društva u veb okruženju
The effects of science team teaching in a web environment.
dc.contributor.advisor | Vasilijević, Danijela | |
dc.contributor.other | Marinković, Snežana | |
dc.contributor.other | Vilotijević, Nada | |
dc.contributor.other | Mitić, Ljiljana | |
dc.creator | Stepić, Gordana | |
dc.date.accessioned | 2016-11-06T15:30:53Z | |
dc.date.available | 2016-11-06T15:30:53Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T15:09:49Z | |
dc.date.issued | 2016-09-30 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6960 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4122 | |
dc.identifier.uri | https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:718/bdef:Content/download | |
dc.description.abstract | Osnovni ciljevi nastave prirode i društva su razvijanje pojmova o prirodnom i društvenom okruženju, integrisanje iskustvenih i naučnih saznanja u sistem pojmova, osposobljavanje učenika za samostalno učenje i razvoj elementarne naučne pismenosti kao osnove za dalje učenje. Ostvarivanje postavljenih ciljeva zavisi od kvaliteta nastavnog procesa koji nastavnik kreira, dok kvalitet nastavnog procesa predstavlja osnovno sredstvo za unapređivanje kvaliteta znanja učenika. U radu se razmatraju mogućnosti unapređivanja kvaliteta znanja učenika u nastavi prirode i društva. Cilj je da se teorijski razmotre pretpostavke didaktičko- metodičkog modelovanja timske nastave i empirijski ispita i proveri uticaj dva modela timske nastave prirode i društva u veb okruženju na kvalitet znanja učenika četvrtog razreda osnovne škole. Kvalitet znanja je razmatran kroz stepen usvojenosti znanja prepoznavanja, znanja reprodukcije, operativnog i stvaralačkog znanja. Teorijska polazišta predstavljaju teorije kognitivnog razvoja Ž. Pijažea i L. Vigotskog, koncept zasnovan na rešavanju informacionih problema u veb okruženju i pristup usmeren na prožimanje učenja i poučavanja. Naglasak je stavljen na stvaranje podsticajne sredine za učenje u kojoj učenici grade znanja u individualnim, individualizovanim i saradničkim procesima učenja, koje priprema, realizuje i vrednuje tim nastavnika. | sr |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Универзитет у Крагујевцу, Учитељски факултет, Ужице | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Крагујевцу | sr |
dc.subject | timska nastava | sr |
dc.subject | team work | en |
dc.subject | nastava prirode i društva | sr |
dc.subject | istorijski sadržaji | sr |
dc.subject | veb okruženje | sr |
dc.subject | kvalitet znanja učenika | sr |
dc.subject | teaching science | en |
dc.subject | historical content | en |
dc.subject | web environment | en |
dc.subject | the quality of students' knowledge | en |
dc.title | Efekti timske nastave prirode i društva u veb okruženju | sr |
dc.title.alternative | The effects of science team teaching in a web environment. | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY | |
dcterms.abstract | Василијевић, Данијела; Митић, Љиљана; Вилотијевић, Нада; Маринковић, Снежана; Степић, Гордана; Ефекти тимске наставе природе и друштва у веб окружењу; Ефекти тимске наставе природе и друштва у веб окружењу; | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/47693/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/47693/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/47694/bitstream_47694.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6960 |