Модел квалитета услуга пословних система
Model kvaliteta usluga poslovnih sistema
Doktorand
Степанов, СашаMentor
Radulović, JugoslavČlanovi komisije
Jakić, BranislavRadulović, Jugoslav
Damnjanović, Predrag
Nešković, Slobodan
Brzaković, Miodrag
Metapodaci
Prikaz svih podataka o disertacijiSažetak
Данас се производи или услуге на тржишту најчешће препознају по квалитету. Зато се квалитету придаје посебна пажња у циљу задовољавања потреба и жеља корисника и он постаје нова парадигма пословања савремених пословних система. У складу са растућим значајем услуга и њиховим великим учешћем у националној економији, у савременом пословању се све више поставља питање њиховог квалитета као приоритета за организације које желе да диференцирају своје услуге у високо конкурентном окружењу. Зато се у пољу научно-сазнајне усмерености овог рада налази квалитет услуга, што је проблем истраживања. Имајући у виду да се овај проблем може проучавати са различитих аспеката, сасвим је оправдано да се он сузи на конкретни предмет истраживања – модел квалитет услуга пословних система. На основу њега менаџери могу објективно да процене који су фактори квалитета услуга најбитнији и да своју пажњу усмере на њих, предузимају одговарајуће корективне и друге мере ради унапређења постојеће праксе пружања квали...тетних услуга. С обзиром на природу проблема и предмета истраживања, у њиховом проучавању примењен је емпиријски научно-сазнајни поступак и методе и технике које га прате. Такав приступ овом истраживању води научним сазнањима у којима нема места спекулацији, а самим тим и беспотребном нагомилавању теорије.
Danas se proizvodi ili usluge na tržištu najčešće prepoznaju po kvalitetu. Zato se kvalitetu pridaje posebna pažnja u cilju zadovoljavanja potreba i želja korisnika i on postaje nova paradigma poslovanja savremenih poslovnih sistema. U skladu sa rastućim značajem usluga i njihovim velikim učešćem u nacionalnoj ekonomiji, u savremenom poslovanju se sve više postavlja pitanje njihovog kvaliteta kao prioriteta za organizacije koje žele da diferenciraju svoje usluge u visoko konkurentnom okruženju. Zato se u polju naučno-saznajne usmerenosti ovog rada nalazi kvalitet usluga, što je problem istraživanja. Imajući u vidu da se ovaj problem može proučavati sa različitih aspekata, sasvim je opravdano da se on suzi na konkretni predmet istraživanja – model kvalitet usluga poslovnih sistema. Na osnovu njega menadžeri mogu objektivno da procene koji su faktori kvaliteta usluga najbitniji i da svoju pažnju usmere na njih, preduzimaju odgovarajuće korektivne i druge mere radi unapređenja postojeće ...prakse pružanja kvalitetnih usluga. S obzirom na prirodu problema i predmeta istraživanja, u njihovom proučavanju primenjen je empirijski naučno-saznajni postupak i metode i tehnike koje ga prate. Takav pristup ovom istraživanju vodi naučnim saznanjima u kojima nema mesta spekulaciji, a samim tim i bespotrebnom nagomilavanju teorije.
Fakultet:
Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, БеоградDatum odbrane:
29-09-2016Ključne reči:
Квалитет / Kvalitet / usluge / ugostiteljske usluge / ugostiteljski potrošač / poslovni sistem / indikatori kvaliteta / faktori kvaliteta / model kvaliteta / predikcija kvaliteta. / услуге / угоститељске услуге / угоститељски потрошач / пословни систем / индикатори квалитета / фактори квалитета / модел квалитета / предикција квалитета.Ostali linkovi:
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Мулти-резолуциона мера за објективну оцену квалитета синтетизованих слика ФТВ видео сигнала / Multi-rezoluciona mera za objektivnu ocenu kvaliteta sintetizovanih slika FTV video signala
Sandić-Stanković, Dragana (Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука, 19-09-2016) -
Процена квалитета слике и видеа кроз очување информација о градијенту / Procena kvaliteta slike i videa kroz očuvanje informacija o gradijentu
Bondžulić, Boban (Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука, 14-04-2016) -
Методолошки фактори обезбеђења квалитета средњег стручног образовања и њихов утицај на повишење нивоа производње / Metodološki faktori obezbeđenja kvaliteta srednjeg stručnog obrazovanja i njihov uticaj na povišenje nivoa proizvodnje
Малешевић, Дане (Универзитет у Новом Саду, Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин, 21-12-2011)