Претрага по менторима
Приказ резултата 1-4 од 4
-
Aktivnosti direktnog marketinga usmerene na privlačenje i zadržavanje potrošača brendiranih proizvoda / Direct marketing activities aimed at attracting and retaining consumers of branded products
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2022) -
Kreiranje poverenja potrošača generacije Y u onlajn okruženju / Creating trust of generation Y consumers in the online environment
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-01-2022) -
Uticaj društveno odgovornog poslovanja preduzeća na tržišno pozicioniranje brenda / ǂThe ǂimpact of corporate social responsibility on market brand positioning
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2023) -
Uticaj metoda unapređenja prodaje na impulsivno ponašanje potrošača / Impact of sales promotion tools on consumers' impulse buying behavior
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 03-11-2018)