Приказ основних података о дисертацији

Integradet curriculum as an outcome of modern methodological strategies of learning and teaching educators and teachers of the first grade of primary school in the process of forming initial mathematical concepts

dc.contributor.advisorSrdić, Vesna
dc.contributor.otherFetić, Mustafa
dc.contributor.otherMuratović, Amela
dc.creatorMavrić, Mina
dc.date.accessioned2023-09-05T08:30:48Z
dc.date.available2023-09-05T08:30:48Z
dc.date.issued2023-08-28
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/21513
dc.description.abstractMatematika za decu predškolskog uzrasta predstavlja snažno sredstvo saznajnog razvoja i drugih aspekata detetove ličnosti. Matematika je apstraktna nauka. Objekti, veličine i odnosi među njima uzeti su iz stvarnog sveta, iz okruženja. Razna obeležja u matematici su apstrahovana, stoga se može zaključiti da se smisao matematike ogleda i temelji na apstrakciji i konkretizaciji. Ove dve činjenice igraju važnu ulogu u matematičkim istraživanjima i u razvoju matematičkih pojmova. Razlog odabira navedene teme za istraživanje potekao je iz osnovnih ideja o detetu, o vaspitno-obrazovnom radu uopšte, o kognitivnom aspektu razvoja predškolskog i školskog deteta, razvoju matematičkih pojmova sa ciljem da se preispita praksa vaspitača i učitelja – Da li je strategija rada na razvijanju početnih matematičkih pojmova usmerena na učenje definicija, formula i mehaničkih postupaka ili na razvijanje unutrašnjih procesa? Iz postavljenog pitanja proistekao je i definisani problem istraživanja formulisan kao pitanje u kojoj meri i na koji način integrisani kurikulum omogućava vaspitačima i učiteljima da primenjuju inovativne modele rada i metodičke strategije koje podstiču psihološki proces učenja u radu na formiranju početnih matematičkih pojmova u pripremnoj grupi vrtića i u prvom razredu osnovne škole.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherУниверзитет у Новом Пазару, Департман за Педагошко-психолошке наукеsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Пазаруen
dc.subjectintegrisani kurikulumsr
dc.subjectsavremene metodičke strategije učenja i poučavanjasr
dc.subjectpočetni matematički pojmovisr
dc.subject.classificationPedagogijasr
dc.titleIntegrisani kurikulum kao ishod savremenih metodičkih strategija učenja i poučavanja vaspitača I učitelja prvog razreda osnovne škole u procesu formiranja početnih matematičkih pojmovasr
dc.title.alternativeIntegradet curriculum as an outcome of modern methodological strategies of learning and teaching educators and teachers of the first grade of primary school in the process of forming initial mathematical conceptssr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/151461/bitstream_151461.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/151460/bitstream_151460.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_21513


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији