Приказ основних података о дисертацији

Interdependence of Branding of Public Companies and the State as a Destination

dc.contributor.advisorАничић, Југослав
dc.contributor.otherЗакић, Небојша
dc.contributor.otherГрачанац, Александар
dc.contributor.otherПетровић, Весна
dc.contributor.otherСимић, Наташа
dc.creatorРакић, Сандра
dc.date.accessioned2023-05-17T10:37:32Z
dc.date.available2023-05-17T10:37:32Z
dc.date.issued2023-05-05
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/21399
dc.description.abstractУ условима глобализације, свет је једно тржиште, што значи да уколико било која земља покуша да привуче туристе, инвеститоре, студенте, догађаје, истраживаче, путописце, талентоване људе и сл, или да пласира производе, услуге, политику, културу, идеје, то ће се примити с резервом уколико је репутација те земље негативна или историјским наслеђем оштећена на било који начин и обрнуто. Србија је као дестинација на путу на коме треба да убеди људе с другог краја света да занемаре ове поједностављене слике и почну да разумеју богату комплексност коју носи са собом. Узроци лоше репутације леже у неадекватном приступу читавој проблематици националног брендирања оличеног, пре свега, у изостанку јасне визије и стратегије. С тим у вези, унапређење националног бренда Србије треба посматрати као неизоставан, али и трајан процес који захтева рад изнутра. Брендирање Србије није само себи циљ, већ и сваког државног предузећа и институције у Србији, те представља стратегију њеног свеукупног развоја од кога ће највише користи имати управо њени грађани. Држава је та која треба да креира, промовише, штити и надгледа национални бренд, при чему се наглашава и чињеница да је ипак становништво земље главни носилац процеса брендирања, мотивисано стратешким утицајем јавног сектора. Само комплексне, свеобухватне, конзистентне и одрживе промене у понашању земље могу остварити утицај на њену репутацију.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherУниверзитет Унион Никола Тесла, Факултет за градитељски менаџмент (ФГМ)sr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет Унион Никола Теслаen
dc.subjectБрeндирaњe јавних предузећаsr
dc.subjectнационални идeнтитeтsr
dc.subjectрепутацијаsr
dc.subjectмoдeл брeндирaњa Србиjesr
dc.subjectпoзициoнирaњe држaвesr
dc.subject.classificationДруштвено-хуманистичко поље, менаџмент и бизнис, маркетинг менаџментsr
dc.titleМеђузависност брендирања јавних предузећа и државе као дестинацијеsr
dc.title.alternativeInterdependence of Branding of Public Companies and the State as a Destinationsr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseARRsr
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/150834/bitstream_150834.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/150835/bitstream_150835.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/150833/bitstream_150833.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_21399


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији