Analiza lanca vrednosti banja Srbije
Докторанд
Čeperković, JelenaМентор
Čerović, SlobodanЧланови комисије
Brdar, IvanaDamnjanović, Ivana
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
Конкурентност на туристичком тржишту је све интензивнија. Туристичке
дестинације које имају супериорнију понуду а тиме и вредност постају конкурента
места за која се одлучују туристи. Све активности које се предузимају у циљу пружања
услуга туристима у бањама представљају ланац вредности бањске дестинације.
Носиоци активности су карике у ланцу вредности које ланчаном реакцијом и
активностима пружају туристима један тоталан бањских производ. Привредни субјекти
на страни туристичке понуде теже што супериорнијим активностима у циљу
квалитетнијег парцијалног производа. Заједничким наступом свих привредних
субјеката на бањској дестинацији туристима се нуди интегрални бањски производ
састављен из мноштво парцијалних производа. Анализом бањских дестинација у
познатим европским државама и поређењем са бањским дестинација у Србији
представљено је место, улога и значај бања у Србији. Упоредном анализом дошло се до
кључних предности и недостатака у ланцу вредности бања у Србији. Конку...рентна
предност бања у Србији лежи у изузетном природном потенцијалу који бање поседују,
а који би системским приступом могао боље да се туристички валоризује.