Приказ основних података о дисертацији
Evaluacija performansi savremenih sistema distribucije znanja
dc.contributor.advisor | Šarac, Marko | |
dc.contributor.other | Stanišić, Nemanja | |
dc.contributor.other | Nikolić, Boško | |
dc.creator | Mravik, Miloš | |
dc.date.accessioned | 2023-03-23T08:05:28Z | |
dc.date.available | 2023-03-23T08:05:28Z | |
dc.date.issued | 2023-03-13 | |
dc.identifier.uri | https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/44307-evaluacija-performansi-savremenih-sistema-distribucije-znanja | sr |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/21318 | |
dc.description.abstract | U ovoj disertaciji je prikazana analiza transformacije klasičnog pristupa nastavi u novi, savremeniji onlajn metod. Glavna prednost ovakvog načina prenosa znanja ogleda se u velikoj fleksibilnosti kako slušaoca tako i predavača. Slušaoci i predavači imaju mogućnost da prisustvuju predavanju sa bilo koje fizičke lokacije i sa bilo kog uređaja, uz preduslov obezbeđene Internet konekcije. Pri istraživanju prenosa znanja izvršena je kompletna integracija testirane platforme sa već postojećim informacionim sistemom. Prikazane su mane kao i načini za njihovo prevazilaženje. U disertaciji su ilustrovane prednosti onlajn nastave. Sve definisane promene postojećeg sistema su realizovane na osnovu anketnog ispitivanja studenata od strane menadžmenta univerziteta. Rezultat trogodišnjeg angažmana sa studentima i predavačima doveo je do rezultata da uvođenjem onlajn sistema za realizaciju nastave pozitivno utičemo na poboljšanje i kvalitet obrazovanja. U navedenom periodu tokom integracije korišćene su Microsoft Office 365, Microsoft SharePoint, Microsoft Azure, Microsoft Stream, Microsoft Teams, kao i druge platforme. Navedene platforme omogućile su realizaciju u fizičkom, onlajn i hibridnom obliku. Uvidom u dobijene rezultate dolazi se do zaključka da je prelazak na onlajn način prenosa znanja omogućio krajnjim slušaocima veoma kvalitetan i sveobuhvatan prenos znanja kao i mogućnost ponovnog preslušavanja istog. Navedeni model je moguće implementirati na neograničenom broju potencijalnih korisnika u različitim institucijama nevezano od toga da li je polje delovanja tih institucija obrazovnog porekla. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Универзитет Сингидунум, Студије при универзитету | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.source | Универзитет Сингидунум | en |
dc.subject | Obrazovanje | sr |
dc.subject | Performanse učenja | sr |
dc.subject | Klaud tehnologije | sr |
dc.subject | Računari i obrada informacija | sr |
dc.subject | Učenje na daljinu | sr |
dc.subject.classification | Računarske nauke | sr |
dc.title | Evaluacija performansi savremenih sistema distribucije znanja | sr |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/150309/bitstream_150309.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/150308/bitstream_150308.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_21318 |