Развој и имплементација концепта интегрисаних маркетинг комуникација на примеру индустрије мазива
Development and implementation of the integrated marketing communication concept in lubricant industry
Author
Цветков чикошев, ТатјанаMentor
Домазет, ИванаCommittee members
Ханић, ХасанЛазаревић Моравчевић, Марија
Metadata
Show full item recordAbstract
Докторска дисертација „Развој и имплементација концепта
интегрисаних маркетинг комуникација на примеру индустрије мазива“ представља
анализу концепта и ефеката имплементације интегрисаних маркетинг
комуникација бренда Nisotec у индустрији мазива.
Концепт интегрисаних маркетинг комуникација бренда заснован је на
компатибилности и усаглашавању алата маркетиншких комуникација, медија и
креативних решења, како би се пренела јасна и конзистентна порука циљном
аудиторијуму. Основу анализе рада чине савремени теоријски концепти из ове
области, али и практично примењене стратегије маркетинг комуникације бренда
Nisotec, као и ефекти произашли из имплементације маркетинг стратегије.
Промене пословног окружења су интензивне, посебно у сегменту дигитализације,
а купци постају све информисанији и захтевнији када је избор одређеног бренда у
питању, те је потребно да маркетинг креира адекватан одговор у примењеној
пословној пракси кроз ефективну имплементацију традиционалних и дигиталних...
канала интегрисаних маркетинг комуникација. Сходно томе, у овој дисертацији се
анализира и процес, односно пут којим потрошачи долазе до одлуке о куповини и
конзумирању одређеног бренда и бренда Nisоtec, кључних, тј. критичних тачака
контакта, те одговора у виду адекватне комуникације (шта и коме рећи, преко којих
канала), која доводи до жељеног понашања таргетираних потрошача и
профитабилности.
Овај рад даје свеобухватан увид у проблематику имплементације теоријског
модела интегрисања комуникација и изазовa које је потребно превазићи да један
модел из теорије заживи у пракси. Kроз анализу понашања потрошача на тржишту
мазива и могућих исхода креиране комуникације, у овом раду су истражени ефекти
канала маркетиншке комуникације и њиховог утицаја на различите фазе куповине
одређеног бренда на тржишту мазива. Искуство (пут) потрошача током избора и
куповине одређеног бренда, као и спознаја фактора и јачине њиховог утицаја на
куповни процес, представља значајан додатни допринос овог рада у сегменту бољег
и обухватнијег разумевања понашања потрошача на тржишту мазива.