Приказ основних података о дисертацији
МУЛТИОРИГИНАЛ-Редифинисање Б2 формата у нове графичке форме
dc.contributor.advisor | Петровић, Гордана В. | |
dc.contributor.other | Влаховић, Југослав М. | |
dc.contributor.other | Мићановић, Здравко М. | |
dc.contributor.other | Огњановић, Мирко В. | |
dc.contributor.other | Милановић, Владимир | |
dc.creator | Драгосавац, Славица Б. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-18T10:20:48Z | |
dc.date.available | 2020-09-18T10:20:48Z | |
dc.date.issued | 2020-09-01 | |
dc.date.submitted | 2020-01-15 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/438 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/17405 | |
dc.description.abstract | Докторско уметнички пројекат МУЛТИОРИГИНАЛ Редефинисањe Б2 формата у нове графичке форме заснива се на преиспитивању употребе форме плаката као отворене полазне тачке за истраживањe позиција концептуалних промена у медију штампе и перспектива отварања простора за експерименталну уметничку праксу. Упоредо са развојем технологије мултипликовања, отварају се нове могућности, при чему је у крајњи резултат интегрално укључено и средство њeгове производњe. На примеру графичке матрице или дигиталног записа сусрећемо се са „оригиналом“ као подлогом „уписа“ аутентичне и непоновљиве уметничке визије. Уметничким концептом уместо „објективне“ информације, испитује се процес присвајања искустава из уметничких функционалних области плаката, фотографије, графичког дизајна и репродуктивних техника офсета, дигиталне и осталих начина високо тиражне индустријске штампе. Циљ уметничког пројекта је да ревидира приступ појму мултипликованог оригинала комбинацијом различитих графичких стратегија и да, примењивањем њихове „формалне“ реализације преузете из медија комерцијалне штампе, отвори већи простор за иновативне поступке. Практични рад је амбијентална композиција састављена од спојених плакатних форми у Б2 формату, који могу да функционишу модуларно или као билборд, односно зидна интегрална ликовна целина. Сложени информацијски графизми, реакција на стварност, лични утисци утиснути у аналогну или дигиталну матрицу, бележе ситуације сопствене реалности пасивизираног друштва у коме и сам живот постаје „отисак“ других живота. | sr |
dc.language.iso | sc | en |
dc.publisher | Универзитет уметности у Београду, Факултет примењених уметности | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.source | Универзитет уметности у Београду | sr |
dc.subject | графика | sr |
dc.subject | оригинал | sr |
dc.subject | ауторски плакат | sr |
dc.subject | фотографија | sr |
dc.subject | дизајн | sr |
dc.subject | уметничка пракса | sr |
dc.subject | дигитални отисак | sr |
dc.subject | офсетна плоча | sr |
dc.subject | копија | sr |
dc.subject | мултипликовање | sr |
dc.subject | штампа | sr |
dc.title | МУЛТИОРИГИНАЛ-Редифинисање Б2 формата у нове графичке форме | sr |
dc.type | other | en |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/65238/bitstream_65238.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/65239/bitstream_65239.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_17405 |