Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-8 од 8
-
Значај односа с јавношћу за изградњу и одржавање имиџа компаније
(Универзитет Мегатренд, Факултет за пословне студије, 18-10-2016) -
Књижевне награде у Србији као средство културне политике
(Универзитет Мегатренд, Факултет за културу и медије, 19-10-2017) -
Маркетинг садржаја у функцији брендирања туристичких дестинација Србије
(Универзитет Мегатренд, Факултет за пословне студије, 22-10-2014) -
Савремени комуниколошки модели унапређења персоналних и професионалних компетенција на примеру Републике Србије
(Универзитет Мегатренд, Факултет за културу и медије, 31-01-2018) -
Утицај бихевиоралних фактора на одлуке корисника банкарских производа
(Универзитет Мегатренд, Факултет за пословне студије, 17-05-2017) -
Утицај власничке структуре на систем за менаџмент квалитета здравствених установа Републике Србије
(Универзитет Мегатренд, Факултет за пословне студије, 13-10-2017) -
Утицај дигиталних медија на деконструкцију културног идентитета појединца и друштва
(Универзитет Мегатренд, Факултет за културу и медије, 02-03-2018) -
Утицај друштвеног маркетинга на стварање здравог стила живота
(Универзитет Мегатренд, Факултет за пословне студије, 10-12-2015)