Претраживање
Приказ резултата 1-7 од 7
Стратешко-маркетиншки модел позиционирања и брендирања Републике Србије / Strateško-marketinški model pozicioniranja i brendiranja Republike Srbije
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 29-09-2016)
Бренд и брендирање у данашњим оквирима представља једну од најзначајнијих маркетиншких активности. Позиционирањем бренда у главама потрошача обавља се психичка куповина производа/услуга још пре него што је извршена стварна ...
Примена менаџмента у предшколским установама
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 06-12-2016)
Циљ рада јесте да се на темељу анализе рада у предшколским установама као институцијама за васпитање и образовање деце предшколског узраста, упозна појам менаџмента у предшколском образовању, факторима који утичу на креирање ...
Модел квалитета услуга пословних система / Model kvaliteta usluga poslovnih sistema
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 29-09-2016)
Данас се производи или услуге на тржишту најчешће препознају по квалитету. Зато се квалитету придаје посебна пажња у циљу задовољавања потреба и жеља корисника и он постаје нова парадигма пословања савремених пословних ...
Вишекритеријумска оптимизација укупне цене пројекта изградње спортских објеката / Višekriterijumska optimizacija ukupne cene projekta izgradnje sportskih objekata
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 01-07-2016)
Одрживи развој се базира на препознавању чињенице да кад се ресурси троше брже него што се стварају, они се троше до потпуног нестанка. Грађевинска индустрија спада у велике потрошаче природних ресурса и загађиваче животне ...
Управљање брендом на основу интегрисаних маркетинг комуникација / Upravljanje brendom na osnovu integrisanih marketing komunikacija
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 29-06-2016)
Грађење бренда је дуготрајан процес који захтева тим стручњака и улагања. Ова улагања су врло исплатива, јер се изградњом бренда повећава тржишна вредност производа и компаније. Сваки производ може постати бренд уколико ...
Oрганизациона култура као фактор раста и развоја привредног друштва / Organizaciona kultura kao faktor rasta i razvoja privrednog društva
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 01-07-2016)
Двадесет и први век обележен је брзином промена која ће се у будућности тек повећавати. Тренутак када промене у окружењу учине бизнис превазиђеним, привредно друштво запада у тешкоће и брзо из успешног прераста у неуспешно. ...
Савремене тенденције раста и развоја малих и средњих предузећа у Републици Србији / Savremene tendencije rasta i razvoja malih i srednjih preduzeća u Republici Srbiji
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 30-09-2016)
У докторској дисертацији покушали смо да проценимо могућности раста и развоја малих и средњих предузећа у Републици Србији, факторе њиховог раста и развоја и њихов допринос развоју привреде Републике Србије. Успешност ...