Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-5 od 5
Менаџмент у стечајном поступку привредних друштава у Србији / Menadžment u stečajnom postupku privrednih društava u Srbiji
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 08-07-2015)
Економска ефективност и ефикасност инвестиција доминантни су фактори развоја и раста привредног друштва и економије Србије. Циљ је да инвестирање обезбеди максимални профит и принос на уложени капитал предузећа, стабилан ...
Implementacija agroekonomske politike EU na poljoprivredni i ruralni razvoj Srbije / Implementation of agroeconomic policy EU on agriculture and rural development of Serbia
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 10-07-2015)
Na osnovu raspoloživih resursa i potencijala, tražnje na svetskom tržištu, profitabilnosti proizvoda i ciljeva poljoprivrednog i ruralnog razvoja EU i Srbije, definisani su konkretni operativni razvojni prioriteti poljoprivrede ...
Међународни стандарди финансијског извештавања на бази поштене вредности и корпоративно управљање у Србији / Međunarodni standardi finansijskog izveštavanja na bazi poštene vrednosti i korporativno upravljanje u Srbiji
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 08-07-2015)
У раду указујемо на недостајуће темељне вештине и знања из области пословних активности финансијског извештавања и ревизије, те на оцењивање и вредновање финансијских извештаја коришћењем МСФИ/МРС. Показано је, у вези с ...
Утицај релевантних фактора на производњу,прераду и промет органског воћа / Uticaj relevantnih faktora na proizvodnju,preradu i promet organskog voća
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 20-03-2015)
У новије време производња органске хране добија на значају, посебно у развијеним земљама, које су решиле структурне проблеме своје пољопривреде. Најважнији сегмент органске пољопривреде је производња органског воћа, која ...
Uticaj instrumenata marketing miksa na imidž visokoškolske ustanove i satisfakciju studenata / Effect of the instruments of the marketing mixon image of higher education institutionsand student satisfaction
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 11-03-2015)
Predmet istraživanja doktorske disertacije jeste primena instrumenata marketing miksa u oblasti visokog obrazovanja, kao i implikacije koje oni imaju na imidž visokoškolske ustanove i satisfakciju korisnika usluga visokoškolske ...