Приказ основних података о дисертацији

Zastupljeni tipovi etičke klime u hotelima Kopaonika i njihov uticaj na poslovne performanse

dc.contributor.advisorDragin, Aleksandra
dc.contributor.otherBlešić, Ivana
dc.contributor.otherDragin, Aleksandra
dc.contributor.otherJovanović, Tamara
dc.contributor.otherĐeri, Lukrecija
dc.contributor.otherGrubić-Nešić, Leposava
dc.creatorМијатов, Маја
dc.date.accessioned2018-06-27T10:19:34Z
dc.date.available2018-06-27T10:19:34Z
dc.date.available2020-07-03T13:47:04Z
dc.date.issued2018-06-26
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9547
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija151973505747389.pdf?controlNumber=(BISIS)107146&fileName=151973505747389.pdf&id=11012&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=107146&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije151973508446917.pdf?controlNumber=(BISIS)107146&fileName=151973508446917.pdf&id=11013&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractХотели који послују у склопу туристичке дестинације, као што је Копаоник, требало би да обезбеде адекватан третман људских ресурса, јер од њих зависи квалитет пружене услуге. Перцепција организационих очекивања, приказана кроз конструкт етичке климе, може се одразити на задовољство послом, организационо  оверење  и услужну оријентацију запослених, као вид пословних перформанси. Поред  перцепције етичке климе и перцепцијадруштвено одговорних активности хотела  у којима запослени раде,  може се одразити на пословне резултате,  нарочито услед  чињенице да ови хотели послују у оквиру Националног парка. Стога, ова дисертација истражује перцепцију етичке  климе, друштвено одговорних активности и пословних перформанси, ради  обезбеђивања обостране  добити, за хотеле, али и за саме запослене.sr
dc.description.abstractHoteli koji posluju u sklopu turističke destinacije, kao što je Kopaonik, trebalo bi da obezbede adekvatan tretman ljudskih resursa, jer od njih zavisi kvalitet pružene usluge. Percepcija organizacionih očekivanja, prikazana kroz konstrukt etičke klime, može se odraziti na zadovoljstvo poslom, organizaciono  overenje  i uslužnu orijentaciju zaposlenih, kao vid poslovnih performansi. Pored  percepcije etičke klime i percepcijadruštveno odgovornih aktivnosti hotela  u kojima zaposleni rade,  može se odraziti na poslovne rezultate,  naročito usled  činjenice da ovi hoteli posluju u okviru Nacionalnog parka. Stoga, ova disertacija istražuje percepciju etičke  klime, društveno odgovornih aktivnosti i poslovnih performansi, radi  obezbeđivanja obostrane  dobiti, za hotele, ali i za same zaposlene.sr
dc.description.abstractHotels operating within the tourism destination, such as Kopaonik, should provide adequate treatment of human resources,  because the quality of provided services depends  on  them. Perception  of organizational expectations, represented through the construct of ethical climate, might  affect job satisfaction, organizational trust and service   orientation of employees, as types  of business performances. In addition to the perception of ethical climate, employees’  perception of  organisational social responsibility within thehotel they work for, might also affect  business results,  particularly due to the fact  that these hotels operate within the National park. Therefore, this thesis explores the  perception of ethical climate,  organisationalsocial responsibility  and business performances  in order to provide mutualbenefits,  for hotels and for employees themselves.en
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Природно-математички факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectЕтичка климаsr
dc.subjectEtička klimasr
dc.subjectEthical climateen
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectbusiness performancesen
dc.subjecthotels of Kopaoniken
dc.subjectemployeesen
dc.subjectдруштвено одговорно пословањеsr
dc.subjectпословне перформансеsr
dc.subjectхотели на Копаоникуsr
dc.subjectзапослениsr
dc.subjectdruštveno odgovorno poslovanjesr
dc.subjectposlovne performansesr
dc.subjecthoteli na Kopaonikusr
dc.subjectzaposlenisr
dc.titleЗаступљени типови етичке климе у хотелима Копаоника и њихов утицај на пословне перформансеsr
dc.title.alternativeZastupljeni tipovi etičke klime u hotelima Kopaonika i njihov uticaj na poslovne performansesr
dc.title.alternativeImplemented types of ethical climate within hotels of Kopaonik and their influence on business performancesen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractДрагин, Aлександра; Ђери, Лукреција; Грубић-Нешић, Лепосава; Јовановић, Тамара; Блешић, Ивана; Драгин, Aлександра; Mijatov, Maja; Zastupljeni tipovi etičke klime u hotelima Kopaonika i njihov uticaj na poslovne performanse;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/39066/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/39066/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/39067/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/39067/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9547


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији