Show simple item record

Methodological approach to historical fairy tale in younger grades of primary school

dc.contributor.advisorJovanović, Aleksandar
dc.contributor.otherMrkalj, Zona
dc.contributor.otherCvetanović, Zorica
dc.contributor.otherOpačić, Zorana
dc.contributor.otherJanićijević, Valerija
dc.creatorIvković, Magdalena M.
dc.date.accessioned2018-04-23T09:29:21Z
dc.date.available2018-04-23T09:29:21Z
dc.date.issued2017-10-27
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5711
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17466/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=2048703355
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/123456789/9366
dc.description.abstractУ докторској дисертацији Методички приступ историјској бајци у разредној настави сагледава се историјска бајка као подврста ауторске бајке, те разматра значај и могућности наставног проучавања историјских бајки у разредној настави. У раду се, дакле, историјске бајке сагледавају са више аспеката. У првом делу рада историјска бајка се сагледава као посебна врста у оквиру ауторске бајке. Најпре се одређује појам историјске бајке и корпус дела. Одабрана дела се затим разврставају у типове историјске прозе са елементима чудесног и детаљно анализирају са становишта наратологије и архетипске критике. На крају се издвајају основна стваралачка начела овог модела ауторске бајке...sr
dc.description.abstractDoctoral dissertation Methodological approach to historical fairy tale in younger grades of primary school perceives historical fairy tale as a subgenre of literary fairy tale and discusses the importance and possibilities of studying historical fairy tales in the first four grades of primary school. In the paper historical fairy tales are, thus, perceived from several aspects. In the first part of the paper historical fairy tale is perceived as a specific genre within literary fairy tale. Like first, the term “historical fairy tale” and the scope of the works are defined. In addition, the chosen works have been classified into different types of historical fiction with magical elements and analyzed in details from the standpoint of narratology and archetypal criticism. Finally, the basic creative principles of the genre are being highlighted...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Учитељски факултетsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//
dc.rightsAutorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectисторијска бајка; ауторска бајка; естетске, васпитне и образовне вредности; наставни програм; наставна интерпретација; методички модели; ученик млађих разреда; учитељ; читалачка интересовања; мишљењеsr
dc.subjecthistorical fairy tale; literary fairy tale; esthetical and educational values; curriculum; textbook; class interpretation; young learner; teacher; reading interest; opinionen
dc.titleМетодички приступ историјској бајци у разредној наставиsr
dc.title.alternativeMethodological approach to historical fairy tale in younger grades of primary schoolen
dc.typePhD thesis
dcterms.abstractЈовановић, Aлександар; Јанићијевић, Валерија; Мркаљ, Зона; Цветановић, Зорица; Опачић, Зорана; Ивковић, Магдалена М.; Metodički pristup istorijskoj bajci u razrednoj nastavi;


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record