Show simple item record

Empirical validation of digital literacy construct and analysis of predictors of achievement.

dc.contributor.advisorBaucal, Aleksandar
dc.contributor.otherKovač Cerović, Tinde
dc.contributor.otherPavlović Babić, Dragica
dc.contributor.otherRadunović, Desanka
dc.creatorKuzmanović, Dobrinka R.
dc.date.accessioned2018-04-11T12:44:30Z
dc.date.available2018-04-11T12:44:30Z
dc.date.issued2018-02-13
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5674
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17359/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49959695
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/123456789/9324
dc.description.abstractDigitalna pismenost (ili digitalna kompetencija) predstavlja jednu od osam ključnih kompetencija za celoživotno učenje i razvoj u današnjem globalnom, informacionom, digitalizovanom društvu. Reč je o međupredmetnoj kompetenciji koja omogućava sticanje drugih ključnih kompetencija, ali i predstavlja nužan preduslov za lični (socijalni, profesionalni, kulturni) razvoj svakog pojedinca. Pravo na sticanje veština digitalne pismenosti smatra se jednim od osnovnih prava današnje dece i mladih. Dok je u međunarodnim obrazovno-političkim dokumentima značaj digitalne pismenosti prepoznat pre više od decenije, naučno razumevanje samog konstrukta i sistematsko podučavanje veštinama digitalne pismenosti u okviru formalnog obrazovanja, nisu na očekivanom nivou...sr
dc.description.abstractDigital literacy (or digital competence) is one of the eight key competences for lifelong learning and development in today's global, information, digital society. It is a transversal key competence, which, as such, enables the acquisition of other key competences, but also serves as a necessary prerequisite for the personal (social, professional, cultural) development of each individual. The right to acquire digital literacy skills has become one of the basic children's rights in the digital age. Although the international education policy documents recognised the significance of digital literacy over a decade ago, the scientific understanding of the construct and systematic teaching of the digital literacy skills within formal education have still not reached the expected level.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филозофски факултетsr
dc.rightsAutorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectpismenost, nove pismenosti, digitalna pismenost/kompetencija, pismenost u domenu informacija i podataka, komunikacija i kolaboracija u digitalnom okruženju, kreiranje digitalnih sadržaja, bezbednost, rešavanje problema, prediktori postignuća učenika, obavezno obrazovanjesr
dc.subjectliteracy, new literacies, digital literacy/competence, information and data literacy, communication and collaboration, digital content creation, safety, problem solving, predictors of digital literacy, compulsory educationen
dc.titleEmpirijska provera konstrukta digitalne pismenosti i analiza prediktora postignućasr
dc.title.alternativeEmpirical validation of digital literacy construct and analysis of predictors of achievement.en
dc.typePhD thesis
dcterms.abstractБауцал, Aлександар; Ковач Церовић, Тинде; Павловић Бабић, Драгица; Радуновић, Десанка; Кузмановић, Добринка Р.; Емпиријска провера конструкта дигиталне писмености и анализа предиктора постигнућа; Емпиријска провера конструкта дигиталне писмености и анализа предиктора постигнућа;


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record