Приказ основних података о дисертацији

Contex-based approach to organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream

dc.contributor.advisorTrivić, Dragica
dc.contributor.otherSladić, Dušan
dc.contributor.otherAnđelković, Slađana
dc.creatorPutica, Katarina B.
dc.date.accessioned2018-02-26T13:48:37Z
dc.date.available2018-02-26T13:48:37Z
dc.date.available2020-07-03T10:15:30Z
dc.date.issued2017-09-22
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9169
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5578
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17062/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49837071
dc.description.abstractУ ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...sr
dc.description.abstractIn a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis, scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientific knowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the key competencies that the students need to develop...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Хемијски факултетsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179048/RS//
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectнаучна писменостsr
dc.subjectscientific literacyen
dc.subjectorganic chemistry teaching in grammar school the natural sciences streamen
dc.subjectcontext-based approachen
dc.subjectcognitive apprenticeshipen
dc.subjectinterdisciplinary teaching approachen
dc.subjectнастава органске хемије у гимназији природно-математичког смераsr
dc.subjectконтекстуални приступ наставиsr
dc.subjectкогнитивно шегртовањеsr
dc.subjectинтердисциплинарни приступ наставиsr
dc.titleКонтекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смераsr
dc.title.alternativeContex-based approach to organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences streamen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractТривић, Драгица; Aнђелковић, Слађана; Сладић, Душан; Путица, Катарина Б.; Kontekstualni pristup nastavi organske hemije u gimnaziji prirodno-matematičkog smera;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/30095/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/30096/IzvestajKomisije17771.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/30096/IzvestajKomisije17771.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/30095/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији