Приказ основних података о дисертацији
Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера
Contex-based approach to organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream
dc.contributor.advisor | Trivić, Dragica | |
dc.contributor.other | Sladić, Dušan | |
dc.contributor.other | Anđelković, Slađana | |
dc.creator | Putica, Katarina B. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-26T13:48:37Z | |
dc.date.available | 2018-02-26T13:48:37Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T10:15:30Z | |
dc.date.issued | 2017-09-22 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9169 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5578 | |
dc.identifier.uri | https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17062/bdef:Content/download | |
dc.identifier.uri | http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49837071 | |
dc.description.abstract | У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика... | sr |
dc.description.abstract | In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis, scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientific knowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the key competencies that the students need to develop... | en |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Универзитет у Београду, Хемијски факултет | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179048/RS// | |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Београду | sr |
dc.subject | научна писменост | sr |
dc.subject | scientific literacy | en |
dc.subject | organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream | en |
dc.subject | context-based approach | en |
dc.subject | cognitive apprenticeship | en |
dc.subject | interdisciplinary teaching approach | en |
dc.subject | настава органске хемије у гимназији природно-математичког смера | sr |
dc.subject | контекстуални приступ настави | sr |
dc.subject | когнитивно шегртовање | sr |
dc.subject | интердисциплинарни приступ настави | sr |
dc.title | Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера | sr |
dc.title.alternative | Contex-based approach to organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY-NC-ND | |
dcterms.abstract | Тривић, Драгица; Aнђелковић, Слађана; Сладић, Душан; Путица, Катарина Б.; Kontekstualni pristup nastavi organske hemije u gimnaziji prirodno-matematičkog smera; | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/30095/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/30096/IzvestajKomisije17771.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/30096/IzvestajKomisije17771.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/30095/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9169 |