Приказ основних података о дисертацији

Affective role of the teacher: the conceptualization and empirical validation of the construct.

dc.contributor.advisorPešikan, Ana
dc.contributor.otherKnežević, Goran
dc.contributor.otherPetrović, Danijela
dc.contributor.otherStefanović-Stanojević, Tatjana
dc.creatorTošić-Radev, Milica N.
dc.date.accessioned2017-04-22T09:35:32Z
dc.date.available2017-04-22T09:35:32Z
dc.date.available2020-07-03T09:54:35Z
dc.date.issued2016-09-27
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7961
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4859
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:15213/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=527745943
dc.description.abstractInteresovanje istraživača za ulogu emocija u nastavi je novijeg datuma. U klasifikaciji nastavničkih uloga koju su dali Ivić i saradnici (2003) navodi se uloga nastavnika kao partnera u afektivnoj interakciji kao jedna od profesionalnih uloga nastavnika, ova uloga nije elaborirana, te samim tim ne postoje precizno definisana očekivana ponašanja nastavnika koja bi proizilazila iz ove njegove uloge. Predmet istraživanja je konceptualizacija (definicija i klasifikacija) i empirijska provera konstrukta afektivna uloga nastavnika...sr
dc.description.abstractResearch interest into the role emotions play in the teaching process is rather recent. In the classification of teachers’ roles provided by Ivić et al. (2003) one of the roles is teachers’ role as a partner in affective interaction with pupils. As one of the professional roles of the teacher, this role is not elaborated upon, and thus there are no precisely defined expected forms of teacher behavior which would stem from his role. The subject matter of this study is the conceptualization (definition and classification) and empirical validation of the construct of the affective role of the teacher...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филозофски факултетsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179002/RS//
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectAfektivna uloga nastavnikasr
dc.subjectaffective role of teacheren
dc.subjectactive learningen
dc.subjectteacher/student interactionen
dc.subjectaktivno učenjesr
dc.subjectinteracija nastavnik-učeniksr
dc.titleAfektivna uloga nastavnika: konceptualizacija i empirijska provera konstruktasr
dc.title.alternativeAffective role of the teacher: the conceptualization and empirical validation of the construct.en
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC
dcterms.abstractПешикан, Aна; Стефановић-Станојевић, Татјана; Петровић, Данијела; Кнежевић, Горан; Тошић-Радев, Милица Н.; Aфективна улога наставника: концептуализација и емпиријска провера конструкта; Aфективна улога наставника: концептуализација и емпиријска провера конструкта;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25640/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25641/Milica_Tosic_Radev_referat_FZF.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25641/Milica_Tosic_Radev_referat_FZF.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25640/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7961


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији