Show simple item record

The linguistic structure of personal dating advertisements in German and Serbian press as a reflection of the social values system ; Языковой состав личных объявлений в немецких и сербских сми как отражение системы общественных ценностей

dc.contributor.advisorKostić-Tomović, Jelena
dc.creatorPolovina, Nina
dc.date.accessioned2017-04-17T15:01:06Z
dc.date.available2017-04-17T15:01:06Z
dc.date.issued2016-09-03
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4803
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:15106/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48764431
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/123456789/7931
dc.description.abstractPolazeci od shvatanja kulture kao dinamicke pojave i konteksta ukupnog delanja pojedinca u društvu, koji ne mogu da se proucavaju direktno, vec se do njih dolazi kroz neke konkretne manifestacije, rad se bavi licnim oglasima − pod pretpostavkom da je na osnovu sveobuhvatnog proucavanja ovog fenomena i koncepta pojedinca prikazanog u njima moguce izvesti odreene zakljucke o društvu iz kojeg su oglasi potekli. Predmet analize cine licni oglasi objavljeni tokom jednog vikenda 2001. i 2015. godine u odabranim srpskim i nemackim novinama i na dva internet portala otvorenog tipa, što je stvorilo ukupan korpus od 1906 oglasa, pri cemu se broj oglasa u doticnim kulturama i medijima znatno razlikuje...sr
dc.description.abstractViewing culture as a dynamic phenomenon in the context of overall human social activity that cannot be examined directly but through its specific and concrete manifestations, the present thesis deals with personal dating advertisements: it assumes that these, together with the concept of an individual they project, if subject to a comprehensive study, may lead to relevant conclusions on the society in which they have been produced. Thus the subject matter of the present research encompassed personal advertisements published during two weekends - 2001 and 2015, respectively, in chosen Serbian and German magazines and on two open internet sites making up a corpus of 1906 ads, that differ considerably in number depending on the culture or medium they belong to....en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филолошки факултетsr
dc.rightsAutorstvo-Nekomercijalno-Deliti pod istim uslovima 3.0 Srbija (CC BY-NC-SA 3.0)
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectdimenzije kulture, društvo, jezik, komunikacija, kultura, licni oglas, partnerstvo, porodica, vrednostisr
dc.subjectcultural dimensions, society, language, communication, culture, personal dating advertisement, partner relations, family, valuesen
dc.titleJezička struktura ličnih oglasa u nemačkoj i srpskoj štampi kao odraz sistema društvenih vrednostisr
dc.title.alternativeThe linguistic structure of personal dating advertisements in German and Serbian press as a reflection of the social values system ; Языковой состав личных объявлений в немецких и сербских сми как отражение системы общественных ценностейen
dc.typePhD thesis
dcterms.abstractКостић-Томовић, Јелена; Половина, Нина; Језичка структура личних огласа у немачкој и српској штампи као одраз система друштвених вредности; Језичка структура личних огласа у немачкој и српској штампи као одраз система друштвених вредности;


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record