НаРДуС - Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
  • Српски 
    • Српски
    • Srpski
    • English
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Новом Саду
  • Факултет техничких наука
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Новом Саду
  • Факултет техничких наука
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimizacija linijskih sistema javnog prevoza putnika

Optimization of public transportation system

Thumbnail
Отварање
IzvestajKomisije7980.pdf (331.6Kb)
Disertacija7980.pdf (6.436Mb)
Докторанд:

Pitka, Pavle

Факултет:
Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka
Датум одбране дисертације:
29-09-2016
Ментор:

Tanackov, Ilija

Чланови комисије:

Simeunović, Milan

Bojović, Nebojša

Gladović, Pavle

Miličić, Milica

Tanackov, Ilija

Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији

Остали линкови:

http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146667151060568.pdf?controlNumber=(BISIS)101309&fileName=146667151060568.pdf&id=6107&source=NaRDuS&language=sr

http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101309&source=NaRDuS&language=sr

http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146667151659380.pdf?controlNumber=(BISIS)101309&fileName=146667151659380.pdf&id=6108&source=NaRDuS&language=sr

/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146667151659380.pdf?controlNumber=(BISIS)101309&fileName=146667151659380.pdf&id=6108

http://nardus.mpn.gov.rs/123456789/7700

Сажетак:

Analizom procesa kretanja vozila duž linije identifikovani su parametri koji utiču na širenje poremećaja intervala sleđenja. Na osnovu utvrđenih relacija između parametara, formiran je deterministički model. Modelom je predstavljeno širenje i slaganje više prostih poremećaja intervala sleđenja po stajalištima duž linije i po polascima u redu vožnje na jednoj liniji javnog gradskog prevoza putnika. U radu je izvršena matematička analiza složenog uticaja različitih parametara na širenje poremećaja intervala sleđenja vozila. Rezultati analize su pokazali da je u fazi projektovanja sistema u velikoj meri moguće uticati na sekundarne poremećaje intervala sleđenja i preventivno delovati na povećanje stepena ravnomernosti intervala sleđenja na liniji. U skladu sa zaključcima analize modela razvijen je postupak optimizacije kojim se sa aspekta vremena boravka putnika u sistemu i dostignute ravnomernosti intervala sleđenja, vrednuje podela dijametralne linije na dve radijalne.
 
An analysis of the process of vehicle movement along the line was used to identify the parameters which influence irregular headway propagation. The established relations between the parameters were used to form a deterministic model. The model describes the propagation and concurrence of numerous primary headway irregularities by the stops along the line and by the scheduled departure times at one urban public transport system line. The paper presents a mathematical analysis of the complex effect of various parameters on the irregular headway propagation. The results of the analysis have shown that the secondary headway irregularites could be largely affected during the transport system design phase, thus preventing the increase in the degree of headway uniformity along the line. In accordance with the conclusions of the model analysis, an optimisation method has been developed, which is used to evaluate the division of the diametrical line into two radial lines from the aspect of on-line
travel time and the achieved headway uniformity.
 Више

Кључне речи:

Javni gradski prevoz putnika, interval sleđenja vozila, ravnomernost; Urban transport, Headway, Headway uniformity

О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаНасловиФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаНаслови

Мој налог

Пријава

О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања