Приказ основних података о дисертацији

Integrated marketing communication and new marketing paradigm

dc.contributor.advisorGrubor, Aleksandar
dc.contributor.otherMihić, Svetlana
dc.contributor.otherAndrejević, Aleksandar
dc.creatorLaban, Bogdan
dc.date.accessioned2017-02-08T10:45:38Z
dc.date.available2017-02-08T10:45:38Z
dc.date.available2020-07-04T14:22:00Z
dc.date.issued2016-09-23
dc.identifier.urihttp://educons.edu.rs/studije/doktorske-studije/repozitorijum/sr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7486
dc.description.abstractPredmet ovog istraživanja obuhvata teorijske, metodološke i praktične aspekte kreiranja i primene adekvatne marketing strategije u procesu pripreme domaćih privrednih subjekata za primenu integrisanog marketing komuniciranja. Strateško partnerstvo predstavlja složen proces uspostavljanja saradnje izmedju različitih privrednih subjekata najčešće iz različitih zemalja. U ovom radu su definisane zajedničke oblasti koje je potrebno istražiti a rezultate istraživanja usmeriti na poboljšanje efikasnosti ovih procesa posebno u segmentu manjih poslovnih sistema. U okviru analize realizovanih načina primene integrisanog marketinng komuniciranja u zemlji i u okruđenju, položaja naše zemlje u regionu, potencijala i mogućnosti, razradjeni su svi oblici saradnje koji imaju obeležja strateškog partnerstva, a poseban naglasak je dat na novom konceptu integrisanog marketing komuniciranja kao jednom od najefikasnijih oblika koji nije dovoljno u primeni na našem prostoru.sr
dc.language.isosrpsr
dc.publisherУниверзитет Едуконс, Факултет пословне економијеsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет Едуконсsr
dc.subject.classificationMarketingsr
dc.titleIntegrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketingasr
dc.title.alternativeIntegrated marketing communication and new marketing paradigmen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractГрубор, Aлександар; Aндрејевић, Aлександар; Михић, Светлана; Лабан, Богдан; Интегрисано маркетинг комуницирање и нова парадигма маркетинга; Интегрисано маркетинг комуницирање и нова парадигма маркетинга;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/61951/Bogdan-Laban-doktorska-disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/61951/Bogdan-Laban-doktorska-disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/61952/bitstream_61952.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7486


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији