Show simple item record

Leadership and Learning Organization

dc.contributor.advisorGrubić-Nešić, Leposava
dc.contributor.otherĆosić, Ilija
dc.contributor.otherKlincewicz, Krzysztof
dc.contributor.otherLalić, Danijela
dc.contributor.otherSlavić, Agneš
dc.contributor.otherGrubić-Nešić, Leposava
dc.creatorMilić, Bojana
dc.date.accessioned2017-01-23T10:50:27Z
dc.date.available2017-01-23T10:50:27Z
dc.date.issued2016-07-15
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija145864596689462.pdf?controlNumber=(BISIS)100325&fileName=145864596689462.pdf&id=5131&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=100325&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije145864597772456.pdf?controlNumber=(BISIS)100325&fileName=145864597772456.pdf&id=5132&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.uri/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije145864597772456.pdf?controlNumber=(BISIS)100325&fileName=145864597772456.pdf&id=5132
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/123456789/7421
dc.description.abstractCilj ovog istraživanja je utvrđivanje prirode veza između autentčnog liderstva, afektivne posvećenosti i učeće organizacije, u tržišnim uslovima Republike Srbije. Konkretno, rad ispituje uticaj autentičnog liderstva na učeću organizaciju uz testiranje posredujuće uloge afektivne posvećenosti. Analiza ove studije od 502 ispitanika u proizvodnim i uslužnim preduzećima u Republici Srbiji empirijski potvrđuje pretpostavljene uticaje. Dobijeni rezultati sugerišu da je autentično liderstvo važan prediktor učeće organizacije. Pored toga, rezultati pokazuju da percipirana autentičnost kod lidera umereno i pozitivno utiče na afektivnu posvećenost zaposlenih, što zauzvrat delimično utiče na učeću organizaciju.sr
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the nature of the relationship between authentic leadership, affective commitment and learning organization, in market conditions of the Republic of Serbia. In particular, the paper examines the impact of authentic leadership on learning organization, along with testing the mediating role of affective commitment. The analysis of a survey of 502 employees in the manufacturing and service companies in the Republic of Serbia confirms these influences empirically. The findings suggest that authentic leadership is an important predictor of learning organization. In addition,the results reveal that perceived authentic leadership capabilities moderately and positively influence employee affective commitment, which in turn partly affects the learning organization.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.rightsAttribution-NonCommercial
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectAutentično liderstvo, afektivna posvećenost, učeća organizacijasr
dc.subjectAuthentic Leadership, Affective Commitment, Learning Organizationen
dc.titleLiderstvo i učeća organizacijasr
dc.title.alternativeLeadership and Learning Organizationen
dc.typeDoktorska disertacijasr
dcterms.abstractГрубић-Нешић Лепосава; Ћосић Илија; Клинцеwицз Крзyсзтоф; Лалић Данијела; Славић Aгнеш; Грубић-Нешић Лепосава; Милић Бојана; Лидерство и учећа организација; Лидерство и учећа организација;


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record