Приказ основних података о дисертацији
Mogućnosti primene korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi
dc.creator | Nađ Olajoš, Aleksandar | |
dc.date.accessioned | 2016-11-18T17:03:22Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T14:24:12Z | |
dc.date.available | 2016-11-18T17:03:22Z | |
dc.date.available | 2016-11-20T10:48:50Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T14:24:12Z | |
dc.date.issued | 2016-07-29 | |
dc.identifier.uri | http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija14697821906067.pdf?controlNumber=(BISIS)101625&fileName=14697821906067.pdf&id=6631&source=NaRDuS&language=sr | sr |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7062 | |
dc.identifier.uri | http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101625&source=NaRDuS&language=sr | sr |
dc.identifier.uri | http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146978229542728.pdf?controlNumber=(BISIS)101625&fileName=146978229542728.pdf&id=6632&source=NaRDuS&language=sr | sr |
dc.description.abstract | Predmet istraživanja doktorske disertacije odnosi se na sagledavanje pretpostavki za realizaciju korelacijsko - integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. U tom smislu, teorijski deo rada je usmeren na sagledavanje teorijskih polazišta i utemeljenja korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema. Empirijski deo rada usmeren je na ispitivanje mogućnosti primene korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. U tom cilju, istraživanje je realizovano kroz dva segmenta. U okviru prvog segmenta empirijskog istraživanja ispitan je nivo znanja, praktična iskustva i mišljenje učitelja o efektima primene korelacijsko-integracijskog sistema. U okviru drugog segmenta empirijskog istraživanja sagledan je praktičan značaj korelacijsko-integracijskog sistema. Sumirajući rezultate prvog dela empirijskog istraživanja moguće je zaključiti da korelacijsko-integracijski metodički sistem nije u dovoljnoj meri zastupljen u nastavnoj praksi, ali da učitelji prepoznaju značaj i različite mogućnosti primene ovog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. Kada je reč o drugom delu empirijskog istraživanja, na osnovu analize nastavnih časova koji su realizovani po modelu korelacijsko -integracijskog sistema moguće je konstatovati da primena ovog metodičkog sistema u nastavnoj praksi pruža velike mogućnosti za ostvarivanje principa korelacije i integracije nastavnih sadržaja, kao i značajan potencijal za kreiranje pozitivne socio-emocionalne klime na času. | sr |
dc.language | sr (cyrillic script) | |
dc.publisher | Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Новом Саду | sr |
dc.subject | razredna nastava | sr |
dc.subject | didaktičko-metodički sistem | sr |
dc.subject | korelacija i integracija | sr |
dc.subject | učitelj | sr |
dc.subject | učenik. | sr |
dc.title | Mogućnosti primene korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi | sr |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY-NC-ND | |
dcterms.abstract | Нађ Олајош, Aлександар; Могућности примене корелацијско-интеграцијског методичког система у разредној настави; Могућности примене корелацијско-интеграцијског методичког система у разредној настави; | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/46244/Disertacija6440.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/46244/Disertacija6440.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/46243/IzvestajKomisije.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/46243/IzvestajKomisije.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7062 |