Приказ основних података о дисертацији

Model kvaliteta usluga poslovnih sistema

dc.contributor.advisorRadulović, Jugoslav
dc.contributor.otherJakić, Branislav
dc.contributor.otherRadulović, Jugoslav
dc.contributor.otherDamnjanović, Predrag
dc.contributor.otherNešković, Slobodan
dc.contributor.otherBrzaković, Miodrag
dc.creatorСтепанов, Саша
dc.date.accessioned2016-10-15T13:59:10Z
dc.date.available2016-10-15T13:59:10Z
dc.date.available2020-07-03T18:20:44Z
dc.date.issued2016-09-29
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146919672625296.pdf?controlNumber=(BISIS)101588&fileName=146919672625296.pdf&id=6596&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6826
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101588&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije14691967378881.pdf?controlNumber=(BISIS)101588&fileName=14691967378881.pdf&id=6597&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractДанас се производи или услуге на тржишту најчешће препознају по квалитету. Зато се квалитету придаје посебна пажња у циљу задовољавања потреба и жеља корисника и он постаје нова парадигма пословања савремених пословних система. У складу са растућим значајем услуга и њиховим великим учешћем у националној економији, у савременом пословању  се све више поставља питање њиховог квалитета као приоритета за организације које желе да диференцирају своје услуге у високо конкурентном окружењу. Зато се у пољу научно-сазнајне усмерености овог рада налази квалитет услуга, што је проблем истраживања. Имајући у виду да се овај проблем може проучавати са различитих аспеката, сасвим је оправдано да се он сузи на конкретни предмет истраживања – модел квалитет услуга пословних система. На основу њега менаџери могу објективно да процене који су фактори квалитета услуга најбитнији и да своју пажњу усмере на њих, предузимају одговарајуће корективне и друге мере ради унапређења постојеће праксе пружања квалитетних услуга. С обзиром на природу проблема и предмета истраживања, у њиховом проучавању примењен је емпиријски научно-сазнајни поступак и методе и технике које га прате. Такав приступ овом истраживању води научним сазнањима у којима нема места спекулацији, а самим тим  и беспотребном нагомилавању теорије.sr
dc.description.abstractDanas se proizvodi ili usluge na tržištu najčešće prepoznaju po kvalitetu. Zato se kvalitetu pridaje posebna pažnja u cilju zadovoljavanja potreba i želja korisnika i on postaje nova paradigma poslovanja savremenih poslovnih sistema. U skladu sa rastućim značajem usluga i njihovim velikim učešćem u nacionalnoj ekonomiji, u savremenom poslovanju  se sve više postavlja pitanje njihovog kvaliteta kao prioriteta za organizacije koje žele da diferenciraju svoje usluge u visoko konkurentnom okruženju. Zato se u polju naučno-saznajne usmerenosti ovog rada nalazi kvalitet usluga, što je problem istraživanja. Imajući u vidu da se ovaj problem može proučavati sa različitih aspekata, sasvim je opravdano da se on suzi na konkretni predmet istraživanja – model kvalitet usluga poslovnih sistema. Na osnovu njega menadžeri mogu objektivno da procene koji su faktori kvaliteta usluga najbitniji i da svoju pažnju usmere na njih, preduzimaju odgovarajuće korektivne i druge mere radi unapređenja postojeće prakse pružanja kvalitetnih usluga. S obzirom na prirodu problema i predmeta istraživanja, u njihovom proučavanju primenjen je empirijski naučno-saznajni postupak i metode i tehnike koje ga prate. Takav pristup ovom istraživanju vodi naučnim saznanjima u kojima nema mesta spekulaciji, a samim tim  i bespotrebnom nagomilavanju teorije.sr
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београдsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет Привредна академија у Новом Садуsr
dc.subjectКвалитетsr
dc.subjectKvalitetsr
dc.subjectuslugesr
dc.subjectugostiteljske uslugesr
dc.subjectugostiteljski potrošačsr
dc.subjectposlovni sistemsr
dc.subjectindikatori kvalitetasr
dc.subjectfaktori kvalitetasr
dc.subjectmodel kvalitetasr
dc.subjectpredikcija kvaliteta.sr
dc.subjectуслугеsr
dc.subjectугоститељске услугеsr
dc.subjectугоститељски потрошачsr
dc.subjectпословни системsr
dc.subjectиндикатори квалитетаsr
dc.subjectфактори квалитетаsr
dc.subjectмодел квалитетаsr
dc.subjectпредикција квалитета.sr
dc.titleМодел квалитета услуга пословних системаsr
dc.titleModel kvaliteta usluga poslovnih sistemasr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractРадуловић, Југослав; Нешковић, Слободан; Дамњановић, Предраг; Јакић, Бранислав; Радуловић, Југослав; Брзаковић, Миодраг; Stepanov, Saša; Model kvaliteta usluga poslovnih sistema; Модел квалитета услуга пословних система; Модел квалитета услуга пословних система;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59440/Disertacija5054.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59441/IzvestajKomisije5054.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59440/Disertacija5054.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59441/IzvestajKomisije5054.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6826


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији