Приказ основних података о дисертацији

Public relations in function of strengthening of reputation of special purpose organizations

dc.contributor.advisorKostić-Stanković, Milica
dc.contributor.otherFilipović, Vinka
dc.contributor.otherRadojičić, Zoran
dc.contributor.otherSimeunović, Dragan
dc.contributor.otherKešetović, Želimir
dc.creatorStojanović, Ljupča
dc.date.accessioned2016-10-10T06:35:21Z
dc.date.available2016-10-10T06:35:21Z
dc.date.available2020-07-03T09:37:03Z
dc.date.issued2016-06-27
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3824
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6762
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12820/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48097039
dc.description.abstractOrganizacije posebne namene su vrlo složene, kako po svojoj organizacionoj strukturi, tako i po načinu funkcionisanja, što se odražava i na mogućnosti i strategije razvoja odnosa sa različitim ciljnim grupama javnosti. Sa jedne strane, ove organizacije neretko predstavljaju zatvorene i izolovane sisteme, dok, sa druge strane, za njihovo efikasno funkcionisanje mora postojati podrška opšte javnosti, koja se može obezbediti jedino kroz plansku izgradnju i upravljanje reputacijom. Da bi se uskladilo funkcionisanje organizacija posebne namene sa opštedruštvenim interesima, neophodno je da sve aktivnosti odnosa s javnošću u organizacijama posebne namene budu ravnomerno zastupljene i njihovo sprovođenje koordinisano i integrisano, kako bi rezultat bio pozitivan imidž i reputacija date organizacije u javnosti. Pri tome, pažnja mora biti posvećena, kako eksternim, tako i internim komunikacijama, s obzirom da interna javnost predstavlja podjednako važan ciljni segment. U ostale aktivnosti odnosa s javnošču, koje su od krucijalnog značaja za izgradnju reputacije organizacija posebne namene, spadaju: izgradnja institucionalnog identiteta i imidža, odnosi s medijima, organizovanje specijalnih događaja i komuniciranje u kriznim situacijama. Otvaranjem organizacije posebne namene prema različitim grupama javnosti, sprovođenjem planske, organizovane i pilagođene komunikacije sa svakom od ciljnih grupa javnosti ponaosob, postižu se željeni rezultati u vidu razvoja pozitivnih stavova i mišljenja o konkretnoj organizaciji, kao i interakcija sistema sa okruženjem u normalnim, ali i u okolnostima krize, kako bi se održala pozitivna reputacija.sr
dc.description.abstractOrganizations for the special purposes are very complex, both in their organizational structure and the way of their functioning, which reflects on the capabilities and strategies of development of relations with different target groups of the public. On the one hand, these organizations are often closed and isolated systems, while, on the other hand, for their effective functioning, support of the general public must exist, which can be provided only through the planned construction and managing the reputation. In order to harmonize functioning of organizations for special purposes with general social interests, it is necessary all public relations activities of organizations for specific purposes to be equally represented and their implementation coordinated and integrated, so that positive image and reputation of the organization in public are achieved as results. In addition, attention must be paid to both external and internal communications, with regard to the internal public, which is equally important target segment. Among other public relations activities, which are of crucial importance for building the reputation of organizations for specific purposes, the most important are: building an institutional identity and image, media relations, organizing special events and crisis communications. By opening the organization to different publics and implementation of a planned, organized and adapted communication with each of the target public groups individually, desired results in terms of development of positive attitudes and opinions on a specific organization are reached, as well as the interaction of the system with the environment under normal, as well as in of crisis conditions in order to maintain positive reputation.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Факултет организационих наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectreputacijasr
dc.subjectreputationen
dc.subjectmodelsr
dc.subjectorganizacije posebne namenesr
dc.subjectodnosi s javnošćusr
dc.subjectciljne grupe javnostisr
dc.subjectmodelen
dc.subjectorganizations for the special purposesen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjecttarget public groupsen
dc.titleOdnosi sa javnošću u funkciji jačanja reputacije organizacija posebne namenesr
dc.titlePublic relations in function of strengthening of reputation of special purpose organizationsen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractКостић-Станковић, Милица; Радојичић, Зоран; Филиповић, Винка; Симеуновић, Драган; Кешетовић, Желимир; Стојановић, Љупча; Односи са јавношћу у функцији јачања репутације организација посебне намене; Односи са јавношћу у функцији јачања репутације организација посебне намене;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21635/Disertacija4810.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21636/Ljupce_Stojanovic_izvestaj.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21635/Disertacija4810.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21636/Ljupce_Stojanovic_izvestaj.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6762


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији