НаРДуС - Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
  • Српски 
    • Српски
    • Srpski
    • English
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Језичка својства италијанског постмодернистичког оглашавања на интернету

Language properties of Italian postmodern internet advertising; Языковые особености италиянского постмодернистского рекламирования на интернете

Thumbnail
Отварање
Disertacija4100.pdf (4.550Mb)
IzvestajKomisije4100.pdf (645.0Kb)
Докторанд:

Radenković Šošić, Bojana V.

Факултет:
Универзитет у Београду, Филолошки факултет
Датум одбране дисертације:
23-05-2016
Ментор:

Samardžić, Mila

Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији

Остали линкови:

http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3466

https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12088/bdef:Content/download

https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12108/bdef:Izvestaj/download

http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48115983

http://nardus.mpn.gov.rs/123456789/6194

Сажетак:

Својства савремених облика оглашавања у теорији маркетинга проучавана су у контексту најпознатијих постмодернистичких концепата. Указивано је на везу између постмодернистичких идеја и уочених појава у оглашавању. На тим темељима издвојене су најзначајније одлике постмодернистичког оглашавања (стварање утиска хиперреалности, фрагментирање стварности, измештање реалности, приближавање супротности, поштовање „другости” и мегаломанска реторика). Ова својства анализирана су на визуелним и звучним елементима комуникације с потрошачима. С друге стране, италијански језик телевизијског, радијског и новинског оглашавања био је предмет исцрпних и обимних студија у периоду експанзије масовног оглашавања. Италијански језик оглашавања на интернету у досадашњим радовима на ову тему заступљен је у знатно мањој мери...
 
Properties of contemporary forms of advertising in the theory of marketing have been studied in the context of the most widely known postmodern concepts. The relation pointed out was that between postmodern ideas and occurrences observed in advertisement. On the basis of these, the most important postmodern conditions were defined (hyperreality, fragmentation, decentering, juxtaposition, difference and megalomaniac rhetoric). These conditions have been analysed on visual and auditory elements of communication with customers. On the other hand, the Italian language of television, radio and newspaper advertising has been a subject of extensive and comprehensive studies in the period of expansion of mass advertising. The Italian language of the Internet advertising has been significantly less covered in papers that dealt with this topic...

Кључне речи:

италијански језик, оглашавањe, интернет, постмодернизам, модернизам.; Italian language, advertising, Internet, postmodernism, modernism

О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаНасловиФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаНаслови

Мој налог

Пријава

О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања