Приказ основних података о дисертацији

Syntactic and semantic parameters in EFL listening comprehension

dc.contributor.advisorStojanović, Smiljka
dc.creatorNedeljković, Dragana D.
dc.date.accessioned2016-07-30T15:26:34Z
dc.date.available2016-07-30T15:26:34Z
dc.date.available2020-07-03T12:09:30Z
dc.date.issued2016-06-22
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6112
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3445
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12026/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48115471
dc.description.abstractТема интересовања овог истраживања је разумевање говора при учењу енглеског језика као страног, односно фактори који утичу на разумевање говора. Иако се зна да је разумевање говора језичка вештина која се најчешће користи, оно је дуго било заборављено, како од стране истраживача, тако и у самој учионици где се енглески језик учи. Разлози за то су двоструке природе. Са једне стране, то је сложена природа овог процеса, а са друге, веровање да ће се разумевање стећи само излагањем слушању и да посебан рад на његовом увежбавању није потребан. Иако је у свету ова вештина добила заслужену пажњу у усвајању страног језика, чини се да је у истраживањима и настави страног језика у Србији још увек запостављена. Посматрањем два основна параметра процеса разумевања говора и стратегија које студенти на високошколским институцијама при разумевања говора користе, циљ овог рада је да нагласи значај разумевања говора за усвајање страног језика, узевши у обзир све особености високошколске наставе...sr
dc.description.abstractThe topic of interest in this research is listening comprehension, i.e. parameters influencing LC in EFL acquisition. Although known as the most widely used language skill, listening comprehension in EFL has long been forgotten by both research and EFL instruction. The reasons are twofold – its complex nature and the belief that it could be acquired through exposure, so no effort needs to be put in its practice. Although it has been given the proper attention as a means of L2 acquisition worldwide, it seems that in EFL research and instruction in Serbia it has still been neglected. By examining the two basic parameters of LC process and the choice of strategies that tertiary level students employ in LC, this thesis aims at emphasizing the importance of LC in L2 acquisition, having in mind all peculiarities of post-secondary education...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филолошки факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectразумевање говораsr
dc.subjectListening Comprehensionen
dc.subjectсинтаксички параметриsr
dc.subjectсемантички параметриsr
dc.subjectстратегије у разумевању говораsr
dc.subjectsyntactic parametersen
dc.subjectsemantic parametersen
dc.subjectstrategies in LCen
dc.titleСинтаксички и семантички параметри у разумевању говора код учења енглеског језика као страногsr
dc.titleSyntactic and semantic parameters in EFL listening comprehensionen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractСтојановић, Смиљка; Недељковић, Драгана Д.; Sintaksički i semantički parametri u razumevanju govora kod učenja engleskog jezika kao stranog;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31016/Nedeljkovic_Dragana_D.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31015/Disertacija4074.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31016/Nedeljkovic_Dragana_D.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31015/Disertacija4074.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6112


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији